چطوری کریس؟ تقابل جالب دوباره علیرضا بیرانوند و کریستیانو رونالدو

قرعه کشی فصل 24-2023 لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و نماینده‌های ایران حریفان خود در مرحله گروهی را شناختند. بر این اساس پرسپولیس در گروه E با تیم‌های الدحیل قطر، استقلال تاجیکستان و النصر عربستان همگروه شد تا بدین ترتیب از حالا همه منتظر حضور کریستیانو رونالدو و دیگر ستاره‌های النصر در ورزشگاه آزادی باشند.( البته به شرطی که میزبانی تیمهای ایرانی از حریفانشان تایید شود)

علاوه بر تمام جذابیت‌های خاص این بازی، نکته جالب آن می‌تواند تقابل مجدد علیرضا بیرانوند و کریستیانو رونالدو باشد که بعد از مصاف تیم‌های ملی ایران و پرتغال در جام جهانی 2018 حالا یکبار دیگر رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

جمله معروف "چطوری کریس؟" که علیرضا بیرانوند پیش از جام جهانی 2018 بیان کرد حسابی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت تا همه را منتظر روز بازی ایران و پرتغال بگذارد. دیداری که در دقیقه 52 آن بیرانوند به خوبی ضربه پنالتی ستاره آن روزهای رئال مادرید را مهار کرد تا کری‌خوانی خود را در عمل هم ثابت کرده باشد.

حالا بعد از گذشت 5 سال، باید دید این بار دوئل آنها به چه سرانجامی ختم خواهد شد. ناگفته نماند که بیرانوند در ادوار قبلی لیگ قهرمانان آسیا توانسته بود ژاوی ستاره آن روزهای السد قطر را بارها ناکام بگذارد و حالا به دنبال ادامه درخشش در مقابل ستاره‌های نامی فوتبال دنیا است.

image.png (4)