حمله شدید اللحن علیرضا نیکبخت به داور بازی پرسپولیس و گل گهر

دیدار تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان علاوه بر پیروزی سرخ پوشان، حاشیه بزرگی را با خود به همراه داشت.

صحنه جنجالی و مشکوک اعلام نشدن گل بازیکن گل گهر سیرجان بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و حتی صدای استقلالی ها را هم در آورده است.

البته تا این لحظه اغلب کارشناسان داوری معتقدند که گل مهاجم هلندی گل گهر سیرجان به اشتباه مردود اعلام شده و کمک داور این بازی دچار اشتباه بزرگی شده است.

در همین خصوص حالا علیرضا واحدی نیکبخت از پیشکسوتان پرحاشیه استقلال با انتشار استوری تند و تیزی در صفحه شخصی اش به داوران این دیدار حمله کرده است.

ستاره قدیمی آبی پوشان به مانند اغلب بازیکنان معترض گل‌گهر با انتشار مطلبی در این رابطه نوشته است:

اگر اشتباهی می‌کنی شهامت عذرخواهی داشته باش ماست مالیش نکن باب جان!

حمله شدید اللحن علیرضا نیکبخت به داور بازی پرسپولیس و گل گهر

استایل عجیب و زمستانی همسر علیرضا نیکبخت در گرمای تابستان!

به گزارش وقت صبح، علیرضا واحدی نیکبخت یکی از ستاره های قدیمی فوتبال کشور است که به سبب حواشی های متفاوت و خاص اش در نزد طرفداران فوتبال همیشه محبوب بوده است.

البته سبک متفاوت پوشش و ظاهر نیکبخت از سال‌های جوانی اش تاکنون باعث شده که حتی برخی از مخاطبین فوتبال او را یکی از خوش پوش ترین فوتبالیست‌های ایران بدانند.

هر چند پیشکسوت استقلال چند سالی است که در عرصه مد به عنوان مدلینگ برندهای مطرح لباس مردانه در حال فعالیت است و توجهات زیادی را به سمت خودش جلب کرده است.

اما ساعاتی پیش این ملی پوش سابق در اقدامی عجیب و در روزهای گرم سال با انتشار یک استوری از استایل زمستانی مشترک اش با همسرش مونا حسین پور رونمایی کرده است.

با این وجود اغلب کاربران معتقدند نیکبخت این تصویر را صرفا به جهت جذاب بودن اش در اینستاگرام اش منتشر کرده و طبق روال همیشگی استایل شیک اش را به رخ همه کشیده است.