رشته ورزشی جدید و عجیب خواهران منصوریان!

 همایش روز جهانی اسکواش به همت این فدراسیون و پرشورتر از همیشه در استان‌های مختلف کشور برگزار شد و تمامی هیئت‌های استان‌های کشور با حمایت فدراسیون در این مسیر همراه شدند.

امسال فدراسیون اسکواش بر خلاف چند سال اخیر عزم جدی برای برگزاری روز جهانی اسکواش داشت و بر همین اساس با ارسال سخت افزار‌های لازم به استان‌ها و برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری این مراسم و به خصوص همراهی هیئت‌های استانی تلاش کرد اسکواش در جهت همگانی شدن گام بردارد و با توجه با استقبال پرشور علاقه‌مندان در روز جهانی اسکواش، اقدام مثبتی در این جهت برداشته شد.

از نکات جالب توجه در خصوص روز جهانی اسکواش، خواهران منصوریان که از قهرمانان مطرح رشته ووشو هستند با حضور در محل برگزاری این همایش در تهران دست به راکت شدند و به تمرین اسکواش پرداختند.

رشته ورزشی جدید و عجیب خواهران منصوریان!

 گلایه جنجالی همسر شهربانو منصوریان از مسئولان بابت ندادن هدیه ارزشمند!

روز گذشته در ادامه مسابقات آسیایی هانگژوی چین شهربانو منصوریان در نیمه نهایی بار دیگر به یک حریف چینی باخت و با مدال برنز به کارش پایان داد.

البته این سومین بار است که این قهرمان مشهور در مسابقات آسیایی مختلف با باخت مقابل حریفان چینی از کسب عنوان طلای آسیا ناکام می‌ماند.

هر چند ملی پوش ۳۹ ساله کشورمان پس از کسب عنوان سوم ووشوی آسیا از عملکرد خودش در این دوره بسیار ناراضی بود.

تا جایی که او پس از پایان مسابقه‌اش در مصاحبه‌ای عجیب اعلام کرد که متاسفانه من مدال برنز را قبول ندارم و اگر همان برنز را هم نمی‌گرفتم، بهتر بود!

در همین خصوص ساعاتی پیش شهربانو منصوریان با بازنشر استوری بحث برانگیز همسرش در حمایت از خواهران منصوریان توجه کاربران را جلب کرده است.

همسر شهربانو ضمن حمایتی همه جانبه از همسرش و الهه منصوریان با جملاتی تند و تیز به مسئولان مربوط و عدم امکانات برای ورزشکاران اعتراض کرده است.

اقدام خجالت آور شهرداری سمیرم برای خواهران منصوریان!

خواهران منصوریان پس از افتخارآفرینی در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو با استقبال عجیبی از سوی مسئولان شهرستان سمیرم مواجه شدند.

الهه و شهربانو منصوریان ملی‌پوشان ساندای ووشوی کشورمان پس از کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، در روز‌های گذشته وارد ایران شدند و برای استراحت به شهرستان سمیرم استان اصفهان، زادگاه خود بازگشتند.

هیئت ووشو شهرستان سمیرم در راستای استقبال از این قهرمان اقدام به تهیه بنر خوشامدگویی در سطح این شهر می‌کند. اما در اتفاقی عجیب شهرداری و فرمانداری این شهرستان برای هزینه این بنر دچار اختلاف می‌شوند. و در تماس با هیئت ووشو این شهرستان پیگیر هزینه اجاره این بنر می‌شوند.

این موضوعی است که شهربانو منصوریان با انتشار ویدئویی در فضای مجازی آن را روایت و در نهایت با گرفتن کارگر اقدام به جمع‌آوری این بنر‌ها کرد.

این اتفاق عجیب در شرایطی صورت گرفته که مسئولان استان‌های مختلف در روز‌های اخیر نه تنها با تهیه بنر‌های خوش‌آمدگویی افتخارآفرینی قهرمان شهر خود را تبریک می‌گویند، بلکه مراسمی نیز برای استقبال از این قهرمانان برگزار می‌کنند.

الهه منصوریان با کسب سه مدال نقره و یک برنز بازی‌های آسیایی و سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز جهان و شهربانو منصوریان با یک مدال نقره و یک مدال برنز بازی‌های آسیایی و پنج مدال طلای جهان از پرافتخارترین ورزشکاران شهرستان سمیرم استان اصفهان هستند.