خاطره احساسی شایان مصلح از اولین مواجهه اش با داریوش مهرجویی

از شب گذشته خبر قتل دردناک داریوش مهرجویی کارگردان شهیر کشور و همسرش با موجی از واکنش‌های گسترده از سوی اهالی جامعه مواجه شده است.

هر چند انتشار این خبر در ساعات گذشته به قدری غیرمنتظره و شوک برانگیز بوده که هنوز اغلب کاربران شبکه های اجتماعی آن را تلخ ترین خبر تاریخ سینمای ایران می دانند.

در همین رابطه حالا شایان مصلح ستاره قدیمی پرسپولیس با انتشار یادداشتی معنادار در صفحه شخصی اش به این واقعه تلخ واکنش نشان داده است.

او در این رابطه نوشته است: داریوش مهرجویی رو شاید قدیمی ترها با فیلم گاو به یاد بیارن و نسل ما خالق سنتوری بدوننش.

فیلمی که وقتی ممنوع شد با اینکه بچه بودیم ولی خیلی کنجکاو بودیم ببینیم چی ساخته شده و توقیف شده!

و همه دنبال سی دیش بودیم تا با خانواده ببینمش. خدا بیامرزدش.

گفتنی است که داریوش مهرجویی کارگردان برجسته سینمای ایران و همسرش وحیده محمدی‌فر، شامگاه شنبه 22 مهرماه در ویلای شخصی خود در کرج به قتل رسیدند.

خاطره احساسی شایان مصلح از اولین مواجهه اش با داریوش مهرجویی

جزئیات قتل داریوش مهرجویی و همسرش از زبان رئیس پلیس

سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات قتل داریوش مهرجویی و همسرش اظهار داشت: شب گذشته خبر قتل داریوش مهرجویی (کارگردان سینما و تلویزیون) و همسرش در ویلای شخصی واقع در زیبادشت مشکین دشت توسط دخترشان به پلیس گزارش شد.

وی گفت: با حضور پلیس در صحنه مشخص شد قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس صورت گرفته است.

سردار هداوند از حضور تیم‌های تخصصی برای بررسی جزئیات این حادثه خبر داد و خاطرنشان کرد: موضوع تحت پیگیری قرار دارد.

گفتنی است داریوش مهرجویی متولد سال ۱۳۱۸ و از کارگردان‌های معروف سینمای ایران است که ساخت فیلم‌هایی همچون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، سارا، پری، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را در کارنامه خود دارد.