منطقی بود که مسی توپ طلا را ببرد !

مسی دوشنبه شب در پاریس در مراسمی باشکوه برای هشتمین بار توانست جایزه ارزشمند توپ طلا را از آن خود کند تا رکوردی جاودانه را به ثبت رسانده باشد.

قهرمانی او در جام جهانی 2022 قطر در سال گذشته باعث شده بود که بسیاری از همان زمان در انتظار اهدای این جایزه به این بازیکن باشند و او را مدعی اصلی کسب آن بدانند و در نهایت هم همین اتفاق رخ داد.

هرچند این انتخاب جنجال بسیاری را به همراه داشت و تعداد زیادی از فوتبال‌دوستان معتقد بودند که بازیکنی مانند ارلینگ هالند که فصل گذشته نمایشی خیره‌کننده در ترکیب منچسترسیتی داشت شایستگی بیشتری برای کسب این جایزه دارد.

والورده که پیش از این در دوران حضورش روی نیمکت بارسلونا شانس همکاری با مسی و هدایت او را داشت در بین هواداران اهدای توپ طلا به او قرار دارد و معتقد است که این تصمیمی منطقی بود.

سرمربی فعلی اتلتیک بیلبائو در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: « این که مسی یک توپ طلای دیگر به دست آورده است دیگر خبر مهم و عجیبی نیست. شما باید برای کاری که او انجام داده است احترام قائل باشید. او قهرمان جام جهانی شده است. این منطقی است که این جایزه به او اهدا شود اما هرکسی می‌تواند نظر خودش را در این زمینه داشته باشد.»

منطقی بود که مسی توپ طلا را ببرد !