بهره‌گیری پست ازظرفیت‌های دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان

نماینده ولی فقیه استان گیلان و امام جمعه شهرستان رشت در دیدار با سرپرست و جمعی از مدیران اداره‌ کل پست استان گیلان در مصلی رشت با اشاره به نقش پست و تکمیل زنجیره‌ی ارتباطات جامعه‌ بشری در ادوار مختلف تاریخی ، اضافه کرد: در عصر حاضر این مهم در بستر بهره گیری از شیوه‌های نوین و فن آورانه بازتعریف می‌شود و مجموعه‌ی دست اندرکاران پست گیلان باید برای حفظ جایگاه این نهاد خدمت رسان در ارتباطات اجتماعی از ظرفیت‌های دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان بهره گیری کنند.

آیت الله فلاحتی تلفیق زیر ساخت‌های پستی با فناوری های نوین را موجب ارتقاء کسب و کار‌های الکترونیکی در جامعه عنوان کرد و افزود: با توجعه به ظرفیت‌های متعدد و متنوع استان، اداره کل پست گیلان می‌تواند در رونق اقتصاد و معیشت جامعه ایفای نقش نماید.
امام جمعه‌ شهرستان رشت در ادامه ، مجموعه‌ی همکاران شبکه پست و ارتباطات را به سلوک رفتار و برخورد اخلاق مدارانه با مردم فرا خواند و افزود : پاک دستی در روند امانت داری و پاک چشمی از الزاماتی ست که جایگاه پست را روز به روز در جامعه ارتقا می‌بخشد.
سرپرست اداره‌ کل پست گیلان نیز در این دیدار گزارشی از ابعاد و گستره‌ فعالیت‌های پست استان گیلان در عرصه خدمت رسانی به مردم تشریح کرد و گفت : سال گذشته  نزدیک به ۷ میلیون مرسوله در استان جابجا شده که نشان از اعتماد عمومی به ظرفیت‌های پست است.
محمدحسین هوشنگی اظهار داشت:  استان گیلان بیشترین ظرفیت را در حوزه‌ی کسب و کار‌های اینترنتی و بازار الکترونیک دارد  و پست در این زمینه برنامه‌های اثربخشی برای توسعه‌ی کسب و کار‌های اینترنتی با حمایت شرکتهای دانش بنیان و فناور دارد.

بهره‌گیری پست ازظرفیت‌های دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان