هیچ نامزد اصلاح طلبی در انتخابات گیلان نداریم

احمد رمضانپور نرگسی رییس شورای به اصطلاح مشورتی گیلان با بیان اینکه یک کاندیدای اصلاح طلب در گیلان نداریم، اظهار داشت: ما هیچ وقت نگفتیم جمالی و مرعشی و حتی جعفرزاده اصلاح طلب هستند.

وی با بیان اینکه ما در مرحله ی اول سکوت کردیم، افزود: لیست امید به این نتیجه رسید در مرحله ی دوم چون که جمالی به ما نزدیکتر است از ایشان حمایت کنیم.

رییس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان گفت: در رودبار کاندیدای ما گودرز چگینی بود که در دقیقه نود رد صلاحیت شد ایشان در استان و هیات اجرایی تایید شد ولی شورای نگهبان ایشان را رد صلاحیت کرد و ما نمی توانستیم با عجله تصمیم بگیریم.

رمضانپور نرگسی تاکید کرد: در مرحله دوم تصمیم داریم انتخابات رقابتی شود و خروجی یک انتخابات رقابتی حضور گسترده مردم است چرا که حضور گسترده ی اقتدار کشور را بالا می برد و ما جهت تحقق این اهداف تلاش می کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما مجدد پای کار آمدیم و سعی کردیم از اصولگرایان معتدل استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: ما در شهرستانها شورا و تشکلهایی داریم و با هم فکری دوستان به این نتیجه رسیدیم که در رودبار آقای جمالی حمایت شود.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه های کاری ما و تحصیلات جمالی و اینکه عضو شورای شهر رشت است نتیجه این شد که ایشان بهتر می تواند اهداف ما را محقق کند.

رییس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان افزود: این به این معنا نیست که مرعشی تندرو است و همه کسانی که مورد تایید شورای نگهبان هستند از فرزندان انقلاب هستند.

گودرز چگینی در پاسخ به این اظهارات رمضان پور ضمن جوابیه ای نوشت: اینجانب بصورت مستقل وارد عرصه شده بودم و تا به امروز نه جنابعالی و نه همکارانتان را چه بصورت حضوری، تلفنی و… و دیداری و یا گفتگویی و یا… نداشته ام، اما در مصاحبه اعلام نموده اید که در شهرستان رودبار جزء کاندیدای اصلاح طلبان بوده ام!!! چگونه هیچ دعوتی و یا گفتگویی با اینجانب نمی شود ولی در لیست قرار می شود قرار گیرم!!!!

شایان ذکر است که شورای مشورتی اصلاح طلبان متشکل از احزاب منحله مانند ملی مذهبی ها، مجاهدین و مشارکتی هاست که پیش از این به دلیل عدم پایبندی به نظام جمهوری اسلامی لغو مجوزه شده اند و هم اکنون مجوز قانونی لازم برای فعالیت سیاسی در سطح کشور را ندارند.