شب بی بنزینی مسافرین در شفت

به نقل صبح شفت؛ بافرا رسیدن ایام تعطیلات عید سعید فطر، جمع کثیری از مردم برای استفاده از طبیعت بکر به استان گیلان و بطبع شهرستان شفت آمده اند.

مردمی که بعد از یک ماه روزه گرفتن و تحمل فشار های روحی روانی که کم در جامعه نیست دست اهل عیال را گرفته و روانه مسافرت شده اند و دنبال آرامش هستند .

شهرستان شفت علی رغم محروم بودن خود از هر لحاظ؛ دارای چشم انداز بیشمار سیاحتی و زیارتی است که هرسال هزاران نفر را به این دیار می کشاند
حال انتظار می رود وقتی مسئولین شهرستان شفت تلاشی برای بهره منده ای ار محبت الهی نمی کنند، خداقل چوب لای چرخ مسافران نگذارند.

وقتی مسئولین این شهرستان توانایی ندارند با معرفی و شناساندن این همه جاذبه گردشگری بر میزان مسافران اضافه کنند لااقل گردشگر زدایی نکنند!

در حالی که مجموعه دولت بر جذب مسافر و گردشگر تاکید می کنند و صنعت توریسم یکی از پر درآمدترین صنایع در جهان است اما در شفت داستان فرق می کند مسافرین از هتل و یا مسافر خانه بی بهره اند؛ نماز خانه سرویس بهداشتی که کسی نبایدحتی فکرش را هم کند، اما نبود سوخت اتفاقی نوبرانه در شهرستان بود که دیشب شاهدش بودیم.

شب گذشته اگر ماشینی اشتباهی در شفت بنزین می خواست بنزینی نبود!! و هر دو جایگاه شفت(که نمی دانیم از چه روی تقریبا روبروی یکدیگر ساخته شده اند) تعطیل شده بودند.

اما…

مسافران که نمی دادند هیچ مسئولی در شفت زندگی نمی کند.

مسافران که نمی دادند مسئولین ما زیر کولر و با پول همین مردم ارتزاق کرده و جلسات تمهیدات و بعضا کمیته های استقبال برگزار کرده و حق حساب خود را نیز در یافت کرده اند.

مسافرین که نمی دانند آنچه اینجا به جایی نر رسد فریاد است .

حال در ایامی که از همه شهر ها خبر از تردد میلیونی مسافر است شهرستان شفت میزبان چند مسافری هم بود که به یمن وجدان کاری مسئولین پریدند.

انتهای خبر/

 

 

  • 112
  • 232
  • 23323