جریمه 6 میلیارد ریالی برای عاملان کالای قاچاق در آستارا

به نقل از آستارا خبر،  رحیم مهدی زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد:ماموران ایستگاه بازرسی سه راه قلعه شهرستان آستارا هنگام کنترل محور مواصلاتی اردبیل به آستارا به یک دستگاه کامیون مظنون شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.

مهدی زاده با بیان اینکه پلیس با قدرت و صلابت در برابر قاچاقچیان کالا برخورد می کند افزود:پلیس در بازرسی از داخل این خودرو سه میلیون و ۶۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط کردند  که ارزش ریالی این محموله قاچاق بالغ بر دو میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ متخلفی از دید ماموران پلیس این شهرستان پنهان نیست تصریح کرد:ورود کالاهای غیر قانونی به کشور می‌تواند با توجه به شرایط کنونی اقتصاد، ضربه مهلکی به پیکره تولید داخل وارد می نماید.

 

فرمانده انتظامی آستارا با بیان اینکه قاچاق ضربه مهلکی بر پیکره تولید و اشتغال وارد می کند خاطر نشان کرد:ثمره‌ی آن انباشته شدن سرمایه‌ها‌ی یک جامعه در جیب سودجویان و به تدریج فراگیر شدن فقر در بدنه اجتماع است.

مهدی زاده افزود:درسال گذشته عاملان ۱۷۸ پرونده قاچاق در آستارا به پرداخت جزای نقدی به میزان شش میلیارد ریال از سوی اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان محکوم شدند.