احسنت به مادر شهید فلاح زاده که چنین فرزندانی تربیت کرد

عصر روز گذشته مراسم تشییع جنازه مادر شهید روحانی محمد باقر فلاح زاده برادر استاندار سابق یزد با حضور مسولین کشوری و استانی و مردم ابرکوه، در شهرستان انجام شد.

 

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری ریاست حوزه های علمیه سراسر کشور در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد: حضور چشمگیر مردم ولایت مدار ابرکوه و استان یزد در مراسم تشییع پیکر این مادر بزرگوار، نشان دهنده قدردانی از فداکاری انسان هایی است که جزء رضایت حق تعالی هدف دیگری ندارند.

 

وی افزود: وقتی به فرزندان این خانواده نگاه می کنیم، نتیجه تربیت مادری مهربان و متدین و پدری مومن و پاک را می بینیم، که هر کدام در سنگری مشغول به خدمت هستند، یکی شهید، یکی در سنگر فقه اهل بیت(ع) و فرزند دیگر جانباز انقلاب و مدافع حرم حضرت زینب(س) می باشد، که باید به این تربیت آفرین گفت.

 

حسینی بوشهری تصریح کرد: پیام این حضور پرشور مردم این است که تا پدر و مادر در کنار ما هستند به آنان خدمت کنیم و به جوانان توصیه می کنم که حریم پدر و مادر را رعایت کنند.

وی گفت: در قرآن کریم مساله عبودیت و بندگی خدا در کنار احسان به پدر و مادر بیان شده است، بنابراین باید به پدر و مادرانی اینچنینی آفرین گفت؛ که فرزندانی برومند تحویل جامعه داده اند