۷ هزار نفر در یزد عضو گروه‌های طلایه‌داران می‌شوند‌

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی عصر امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل، در هر شهرستان یک ستاد امر به معروف ونهی از منکر ایجاد می‌شود که مسئولیت این ستادها با ائمه جمعه و فرمانداران است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد خاطرنشان کرد: در شهرستان ابرکوه علاوه بر مرکز شهرستان، در بخش بهمن هم حضور پیدا کردیم و بحث تشکیل و فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این بخش هم مطرح شد و الان این اقدام انجام شده است.

وی ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد به دنبال حضور در تمام هیئت‌های مذهبی استان یزد است که ان‌شاالله به این وسیله از ورود برخی انحراف‌ها در مراسم‌های عزاداری جلوگیری شود.

فخرالدینی با بیان این مطلب که برگزاری مراسم‌های عزاداری امام حسین(ع) مطابق با واقعیت‌های واقعه عاشورا باید انجام شود، گفت: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر باید به تبیین این موضوع برای مسئولان  هیئت های مذهبی استان بپردازند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد خاطرنشان کرد: افرادی به عنوان رابط هیئت‌های مذهبی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان معرفی می‌شوند و در این زمینه فعالیت می‌نمایند.

وی یکی دیگر از فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد را فعالیت در زمینه تشکیل گروه‌های طلایه‌داران در مساجد، بقعه‌های متبرکه و دیگر بخش‌ها، گروه‌هایی برای امر به معروف و نهی از منکر لسانی دانست.