۲۸ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس در اقلید جان باختند

هادی هادی‌نسب در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به حادثه پیش آمده برای اتوبوس، که در اقلید با مشکل مواجه شده‌اند، اظهار داشت: با توجه به اینکه صدور بلیط در ترمینالها بر اساس نام تک تک افراد صورت نمی‌گیرد، به طور دقیق مشخص نیست که چه افرادی در اتوبوس حادثه دیده حضور داشته‌اند.

وی تعداد فوتیهای این حادثه را 28 نفر دانست و عنوان کرد: متاسفانه به دلیل عدم وجود اطلاعات دقیق از این افراد، تا زمان بررسی پزشکی قانونی و اعلام نظر نهایی این نهاد، اعلام اسامی ممکن نیست.

هادی‌نسب یکی دیگر از علل سخت بودن شناسایی افراد حاضر در اتوبوس را سوار کردن مسافر بین راهی دانست و ادامه داد: در بین مجروحان این حادثه هم دو پیرمرد که قادر به صحبت کردن نبودند هنوز شناسایی نشدند ولی نام دیگر افراد مجروح این حادثه مشخص شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد افزود: محدعلی میرعبداللهی، فرهاد سوادی،‌علی حاجی‌زاده، قاسم قاسم‌‍زاده، سوگند عبداللهی‌‍زاده، جمال باغشاهی، محمد جوکار، علی احمدی پیشکوهی، مجید دهقان، مهدی دولت‌آبادی، یوسف زارع‌‌زاده، محسن رهاوی، مهدی محمدی، سکینه نداف، علیرضا حیدری، ‌امین علیزاده، حسین حاجی‌زاده، بنیامین عبداللهی‌زاده، عباس حیدری و کاظم جوکار مصدومان این حادثه را تشکیل می‌دهند.