به گزارش افکارنیوز، محسن علياكبري در گفتوگو با ايسنا، در پاسخ به اين پرسش كه وضعيت نمايش فيلم تلفن همراه رييس جمهور به كجا رسيد؟ با اعلام مطلب فوق بيان كرد: آقاي سجادپور (مديركل اداره نظارت و ارزشيابي سازمان سينمايي) رسما به ما اعلام كردند كه فعلا امكان اكران اين فيلم نيست و بايد منتظر باشيم تا زمان مناسب براي نمايش تلفن همراه رييس جمهور فرا برسد.

وی ادامه داد: در هر صورت، ایشان زمان فعلی را برای اکران «تلفن همراه رییس جمهور» مناسب ندانستند. اگر قرار باشد برای پیدا کردن زمان مناسب هر فیلمی اینگونه فکر کنیم، برای اکران ۶۰ فیلم در سال جاری، به ۴۰ تا ۵۰ سال زمان نیاز داریم. اینکه «زمان مناسب نیست» ادبیات خاصی است که اخیرا کشف شده است!

تهیه‌کننده‌ی «تلفن همراه رییس جمهور» همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا بحثبازبینی مجدد این فیلم منتفی شده است یا خیر؟ تصریح کرد: طبق چیزی که اعلام شده، بحثبازبینی مجدد و مسائل اینچنینی مطرح نیست.

به گزارش ایسنا، طی دو هفته‌ی گذشته محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده و حبیب اسماعیلی مدیر موسسه‌ی پخش رسانه فیلمسازان از اکران فیلم «تلفن همراه رییس‌جمهور» پس از «سیب و سلما» خبر داده بودند و این اظهارات بازتاب خاصی را به همراه نداشت.

این در حالی است که جمعه - ۱۵ اردیبشهت‌ماه - محسن علی‌اکبری از بازبینی مجدد فیلم «تلفن همراه رییس‌جمهور» برای اکران به ایسنا خبر داده بود و گفته بود: ممکن است این فیلم به اکران چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه نرسد.

علیرضا سجادپور مدیر اداره‌ی نظارت و ارزشیابی هم پس از این اظهارات، هرگونه بازبینی را رد کرد و در عین حال اعلام کرد: «تلفن همراه رییس‌جمهور» در فرصت مناسبی اکران می‌شود.

در پي اين اظهارات، سيد ضياء هاشمي ـ رييس شوراي صنفي نمايش ـ هم در گفتوگويي با ايسنا گفته بود كه شوراي صنفي نمايش پيگير اكران اين فيلم سينمايي (تلفن همراه رييس جمهور) است.