به گزارش افکارنیوز به نقل ازخراسان، دقايق اوليه بامداد روز گذشته مردي که همسرش را تا خيابان هاشميه ۴۷ تعقيب کرده بود ناگهان از پشت سر به وي حمله ور شد و او را با وارد آوردن بيش از ۱۱ ضربه چاقو به شدت مجروح کرد. با فريادهاي زن جوان يکي از شهروندان با پليس ۱۱۰ و اورژانس تماس گرفت. دقايقي بعد اين زن که به دليل اصابت ضربه هاي عميق چاقو بيهوش شده بود توسط مأموران اورژانس به بيمارستان فارابي مشهد منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت، اما اقدامات پزشکان و کادر درماني بي نتيجه ماند و اين زن در بيمارستان جان خود را از دست داد.

از سوی دیگر مأموران کلانتری شهرک ناجا حدود ساعت یک بامداد مراتب را به قاضی اسماعیل شاکر(قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند. با توجه به اهمیت موضوع، مقام قضایی در همان نیمه شب عازم بیمارستان فارابی شد.

بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که قاتل ابتدا از پشت سر زن مذکور را مورد اصابت ۴ ضربه عمیق چاقو قرار داده و ضربات دیگری را نیز بر نقاط مختلف بدنش فرود آورده است. مأموران اورژانس که مورد پرسش مقام قضایی قرار گرفته بودند اعلام کردند که پیکر نیمه جان مصدوم را از خیابان هاشمیه ۴۷ به بیمارستان منتقل کردند.

تحقيقات مقدماتي قاضي ويژه قتل عمد بيانگر آن بود که زن ياد شده توسط مردي حدود ۶۰ ساله که داراي خودرو پژو ۴۰۵ نقره اي بود، مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است.پس از دستور مقام قضايي مأموران موفق شدند خودرو مذکور را مقابل منزل برادر متهم در حالي کشف کنند که شيشه آن نيز شکسته بود. بنابراين مقام قضايي دستور بازداشت برخي از نزديکان متهم را به اتهام فراري دادن قاتل صادر کرد و تحقيقات براي دستگيري متهم ادامه يافت.