واژگونی خودروی زورگیران ساعاتی پس ازسرقت

به گزاشر افکارنیوز ،سرهنگ فريدون آقايي در گفتوگو با ايسنا، گفت: در پي شكايت دو نفر به به پاسگاه هنده خاله و طرح شكايتي مبني بر اين كه چند سارق مبلغ ۸۰ ميليون ريال وجه نقد را از آنان زورگيري كرده و متواري شده، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا ادامه‌داد: دو مالباخته در اظهارات خود مدعی بودند که با مبلغ ۸۰ میلیون ریال قصد حرکت به سمت آستارا برای خرید وسایل را داشتند که در بانک با فردی به هویت «مرتضی» آشنا شده و او از آنان خواسته که تا مقصد با خودروی وی سفر کنند اما هنگامی‌ که با خودرویش که از چند سرنشین برخوردار بود به سمت آستارا حرکت می‌‌کردند در بین راه وی به همراه دوستانش به این دو حمله‌ور شده و پس از ضرب و شتم پول‌هایشان را اخذ و متواری شده‌اند.

آقایی افزود: در اجرای این شکایت طرح مهار خودروها را در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد که در همین زمان از واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در یک منطقه جنگلی شهرستان خبر رسید.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های عملیاتی به محل وقوع اعزام و مطلع شدند که خودروی واژگون شده همان خودرویی است که در آن زورگیری انجام شده، گفت: پس از حضور پلیس راننده خودرو به نام «علی» که سارق زورگیر بوده، دستگیر شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا متهم در مواجهه با شاکیان به بزه ارتکابی معترف و مبلغ مسروقه را به شاکیان بازگردانده است.

آقایی با بیان اینکه اکیپ‌های عملیاتی هم‌اکنون در حال شناسایی سایر همدستان متهم هستند، از شهروندان خواست، به هیچ وجه پول‌های خود را در ملاء عام قرار نداده و از اطمینان به افرادی که شناخت لازم از آنان ندارند، خودداری کنند.