به گزارش افکار نیوز، ايسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش میدانی خندهها و گریهها با محوریت خانواده، ۱۹ خرداد و نمایش بندانگشتی ویژه کودکان تا ۲۵ خرداد ماه در فرهنگسرای ملل و نمایش خرمشیر ویژه کودکان، ۱۸ خرداد در خانه فرهنگ نور، از جمله برنامههای نمایشی در پایان هفته جاری است.

نمایشگاه صنایع دستی ایوان هنر روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در فرهنگسرای ملل، نمایشگاه و کارگاه خوشنویسی روز پنجشنبه ۱۸ خرداد در نگارخانه ابن سینا، نمایشگاه گروهی نقاشی کودکان تا پایان هفته در فرهنگسرای آفتاب، نمایشگاه گروهی گرافیک با عنوان اعلانات روز پنج شنبه در فرهنگسرای فردوس و نمایشگاه چیدمان آیینه تا ۲۲ خرداد در نگارخانه فرهنگسرای شفق از جمله نمایشگاه هایی است که آخر هفته جاری در مراکز فرهنگی هنری تهران برپاست.

همچنین مسابقه طراحی و نقاشی از چهره امام(ره) با عنوان تمثال خورشید تا پایان هفته در خانه فرهنگ صدف، کارگاه نقاشی محیط زیست با عنوان آن سوی بن بست، ۱۸ خرداد در خانه فرهنگ میثاق، نمایشگاه عکس امام دل ها تا پایان هفته در فرهنگسرای اندیشه و نمایشگاه امام(ره) در قاب هنر تا ۲۰ خرداد در فرهنگسرای ملل برپا خواهند بود.

نمایش فیلم‌های سینمایی روزهای زندگی در سئانس های ۱۴،۱۶ و ۱۸ در فرهنگسرای اشراق، خنده در باران روز پنجشنبه سئانس ۱۸:۳۰ در فرهنگسرای فردوس و نمایش فیلم شبکه، ۱۸ خرداد در سئانس های ۱۰،۱۳، ۱۵،۱۷ و ۱۹ در خانه فرهنگ پامچال از جمله برنامه های سینمایی آخر هفته در مراکز فرهنگی هنری تهران خواهد بود.

نمایشگاه کتاب تا پایان هفته در کتابخانه علامه امینی، مسابقه کتابخوانی از زندگینامه امام(ره) تا ۲۰ خرداد در کتابخانه فردوسی و مسابقه کتابخوانی حرف های فیروزه ای به مناسبت ولادت حضرت علی(ع)، تا پایان خرداد در کتابخانه امام خمینی(ره) از جمله برنامه ها و مسابقات مرتبط با کتاب و کتابخوانی است که در هفته جاری برگزار می شوند.

علاوه بر این جشن گلاب گیری و عرضه عرقیات گیاهی تا پایان هفته در فرهنگسرای اشراق، مراسم شب نشینی به همراه برنامه نقالی، مشاعره و شاهنامه خوانی، ۱۸ خرداد در فرهنگسرای فردوس و نشست باشگاه عکاسان جوان از ۱۷ تا ۱۹ خرداد در خانه فرهنگ حر در قالب برنامه های ترکیبی و نشست های موضوعی برگزار می‌شوند.

علاقه مندان میتوانند جهت دریافت فهرست کامل برنامه ها به پایگاه اینترنتیwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات ویژه برنامههای هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.