شبکه‌تهران فردا‌ مهمانان ویژه دارد / تصاویر

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، شبکه تهران سیما مدتی است که پخش تبلیغات تلویزیونی این سریال را آغاز کرده و بناست این سریال از فردا- ۲۰ خردادماه- در روزهای زوج ساعت ۲۰:۳۰ پخش شود.

تکرار سریال مهمانان ویژه نیز روز بعد از همین شبکه پخش خواهد شد.

به گزارش فارس، سریال تلویزیونی مهمانان ویژه در ۱۴ قسمت ۴۰ دقیقه ای به کارگردانی جواد رضویان و تهیه کنندگی سعید اردکانی ساخته شده و داستان آن درباره مجید کشاورز، استاد جوان و موفق دانشگاه است که به تنهایی در طبقه بالای خانه آقای کیهانی(رئیس دانشگاهی که در آن تدریس میکند) زندگی میکند. پریسا دختر کیهانی دانشجوی مجید در دانشگاه است و علاقه ای بین آنها به وجود آمده است. مجید از او خواستگاری میکند. آقای کیهانی از مجید میخواهد که همراه خانواده خود آخر هفته برای مراسم خواستگاری به خانه آنها بروند و مشکلات مجید از همین جا شروع میشود.

علیرضا خمسه(جعفر)، امیرحسین صدیق(مجید)، محسن کیائی(پارسا)، آشا محرابی(سارا)، بیتا سحرخیز(پریسا)، پورانداخت مهیمن(فخری)، ایمان صفا(سعید)، افشین سنگچاپ(ابراهیم) و داریوش عطارزاده(نادری) در این مجموعه نقشهای اصلی را بازی میکنند.

برخی از عوامل سازنده این سریال عبارتند از: محسن کیایی(نویسنده) محمد علیزاده(صدابردار)، امیر معقولی(تصویربردار)، مجید فاضلی(مدیرتولید)، عباس مرادیان(تدوینگر) و رضا خسروی(موسیقی)

شهرک غرب، جاده اقشت(کرج) و … از لوکیشن‌های اصلی این سریال بوده است.

سریال مهمانان ویژه یکی از گزینه نوروزی برای شبکه تهران بود که در ایام نوروز پخش نشد.