به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، استقبال بالا و پیشبینی نشده تماشاگران سینما در سراسر جهان از این محصول جدید مشترک کمپانی والت دیزنی و شرکت مارول، باعث طرح پرسش بالا شده است.

بسیاری عقیده دارند‌ «آونجرز» ظرفیت یک فروش ۷۰۰ میلیون دلاری در آمریکای شمالی را دارد و می‌تواند لقب پرفروش‌ترین محصول کل تاریخ سینمای آمریکا را از آن خود کند.

این اکشن ماجراجویانه با حال و هوای کمیک استریپی و ابرقهرمانه خود، طی ۵ هفته نمایش در آمریکای شمالی، به رقم فروش کلان ۵۶۰ میلیون دلاری دست پیدا کرده است.

هفته قبل این فیلم با فروش ۲۱ میلیون دلاری در ردیف سوم جدول فروش گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی نشست.

اگر استقبال تماشاگران تا چند هفته دیگر به همین صورت ادامه پیدا کند، بعید نیست فروش «آونجرز» از مرز ۷۰۰ میلیون دلار هم عبور کند.

در همین حال، فروش جهانی فیمل هم طی این مدت به یک میلیارد و سیصد میلیون دلار رسیده است و استقبال تماشاگران کشورهای مختلف جهان هم از آن ادامه دارد.

«آونجرز» قصه شخصیت خبیثی را به نام لوکی تعریف می‌کند که با ارتش مجهز خود قصه دارد کره زمین و ساکنان آن را از بین ببرد.

برای مقابله با او، هفت ابرقهرمان افسانه‌ای قصه‌ةای کمیک استریپی همچون مرد آهنی تور کاپیتان آمریکا هالک و تک تیرانداز با یکدیگر متحد و همراه می‌شوند.

به این ترتیب فیلم هفت بازیگر سرشناس و معروف سینما را در کنار یکدیگر قرار می دهد. جاس و ندون کارگردانی «آونجرز» را به عهده داشته است.

منتقدان سینمایی میگویند ستاره اصلی فیلم نه بازیگران با کارگردان آن که قصه سرگرم کننده و جلوههای ویژه تماشایی آن است.