به گزارش افکارنیوز، حسن آقاکریمی به سوره سینما گفت: فیلم آماده نمایش است، آنونس آن را فرهاد قدسی ساخته و احتمالا نیمه شعبان روی پرده سینماها میرود. این فیلم برای مخاطب نوجوان ساخته شده است.

وی ادامه داد: سینما کانون در حال بازسازی و تعمیر است و برای نمایش «آقای مدیر» آماده می‌شود، پخش‌کننده این فیلم کانون پرورش فکری است و قصد دارد «آقای مدیر» را در مراکز فرهنگی نمایش دهد.

مرتضی گودرزی مدیرتولید «آقای مدیر» است، این فیلم محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. کامیار فاروقی مدیر فیلمبرداری، ابراهیم عزت‌خواه دستیار اول فیلمبردار، نوید بانی برنامه‌ریز، امیر نوبخت صدابردار، حسین صالحیان طراح گریم، محمد طلایی مدیر تدارکات و نیما آقا کریمی عکاس این فیلم هستند.

قربان نجفی و معصومه بافنده بازیگران این فیلم هستند، داستان درباره آموزگار یک مدرسه است که در راه سفر به مشهد مقدس از دانشآموزانش میخواهد هرکسی نامهای برای امام رضا (ع) بنویسید تا او این نامهها را به مشهد ببرد اما در نهایت به دلیل ایجاد مشکلی نمیتواند به مشهد برود و تمام نامهها را به بچهها بازمیگرداند به جز نامهای که بر روی آن نام کسی نوشته نشده است.