به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان قم در تداوم اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی سمند سفید مشکوک و نسب به توقیف آن اقدام کردند.

ماموران در بازرسی از خودروی موصوف، بیش از ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را از داخل داشبورد که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

گفتنی است راننده و سرنشین خودرو بلافاصله دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان معرفی و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

حضور فرمانده انتظامی استان قم در سامانه ۱۹۷

فرمانده انتظامی استان قم روز دوشنبه در دفتر نظارت همگانی جوابگوی مشکلات مردم خواهد بود.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در راستای پاسخگویی مسئولان انتظامی استان در خصوص مسائل و مشکلات انتظامی ترافیکی شهروندان، سردار مهدی توکلی فرمانده انتظامی استان قم روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه الی ۱۲ در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ حاضر خواهند شد.

شهروندان انتقادات و پیشنهادات خود را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند

سرهنگ فاضل نیا رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: شهروندان می توانند هر گونه انتقاد، شکایت، پیشنهاد و یا تقدیر و تشکر از کارکنان نیروی انتظامی را با سامانه ۱۹۷ در میان گذاشته و در صورت تمایل به صورت حضوری در تاریخ مذکور به دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ واقع در خیابان انقلاب، کوچه ۴۲ مجتمع یاس مراجعه و در دیدار چهره به چهره با فرمانده انتظامی استان ملاقات و نسبت به رفع مشکلات انتظامی خود اقدام کنند.