به گزارش افکارنیوز، فارس به نقل از یو اس نیوز ، ری بردبری، استاد مسلم ژانر علمی- تخیلی در یکی از مصاحبههای خود با روزنامه لسآنجلس تایمز در سال ۲۰۱۰ عنوان کرده بود: به نظرم کشور ما نیاز به یک انقلاب دارد. این روزها دولت بسیار عریض و طویل شده. ما باید به یاد داشته باشیم که دولت باید از سوی مردم و برای مردم باشد.

نویسنده کتاب مشهور «فارنهایت ۴۵۱» که حامی دو آتشه جمهوری‌خواهان بود و به شدت از آنها حمایت می‌کرد، در طول دوران حیات ۹۱ ساله خود شاهد رفت و آمد‌های بسیاری از روسای جمهور آمریکا به کاخ سفید بود و جملاتی هم در وصف آنها گفته است. در ادامه اظهار نظرات او در مورد جورج بوش، بیل کلینتون، رونالد ریگان، باراک اوباما را از نظر می‌گذرانیم:

وی بدون در نظرگرفتن جنایت‌‌های جرج‌بوش در عراق و افغانستان درباره او می‌گوید: او معرکه است. ما به او نیاز داشتیم.(سال ۲۰۰۱)

توصیف وی درباره بیل کلینتون رئیس‌جمهور اسبق آمریکا نیز می‌گوید: ‌ کلینتون آدم احمق و حقیری بود و خوشحالم که از دست او خلاص شدیم. دوست ندارم در مورد اکتشافات جنسی او سخنی بگویم.(۲۰۰۱)

وی همچنین درباره رونالد ریگان نیز گفته است: ریگان بزرگ‌ترین رئیس جمهور ما بود. او مالیات‌های ما را کاهش داد و این پول را به مردم بازگرداند.(۲۰۱۰)

نویسنده کتاب مشهور «فارنهایت ۴۵۱» با اظهارنظر درباره باراک اوباما نشان می‌دهد که هنوز خوی سلطه‌گری حزبش را در خود دارد چرا می‌گوید: او باید اعلام می‌کرد که ما به ماه باز می‌گشتیم … و نباید آنجا را ترک می‌کردیم. ما باید در آنجا آماده می شدیم و بعد از پرتاب موشکی به سمت مریخ، آن کره را مستعمره خود می‌کردیم. با این کار بشر می‌توانست تا ابد زنده بماند.

همچنین او در یکی از مصاحبه های خود در مورد سیاستمداران گفته بود: همه سیاستمداران دیوانه هستند.