انتقام بی رحمانه یک زن ازهمسر خیانتکارش

به گزارش افکار نیوز به نقل از ببین ،این زن برزیلی ۳۸ ساله ابتدا همسرش را به ضرب گلوله کشت و سپس بدن قطعه قطعه این مرد ۴۲ ساله را در اطراف شهر پخش کرد ، آنها ماه گذشته با هم در آپارتمانشان در سائوپائولو درگیر شده بودند که این حادثه رخ داد.

پلیس تکه های بدن این مرد را در اطراف شهر سائوپائولو پیدا کرد و تصاویری از دوربینهای امنیتی در مکانهای مختلف باعثشد قاتل که همسر او بود شناسایی و دستگیر شود. این زن بعد از بازجویی به قتل همسرش اعتراف کرد و اعلام کرد به تنهایی این کار را انجام داده است.

او به پلیس گفته است این قتل را از روی عشق مرتکب شده است. او که یک پرستار است متوجه شد همسرش به او خیانت میکند و با زن دیگری در ارتباط است بنابراین طی یک مشاجره شدید او را به قتل رساند.




این زن ۳۵ ساله در یک مکان عمومی شلوغ تمام لباسهای خود را درآورده بود و شروع به فحاشی به مردم و پلیس کرده بود. او ” تریسی ماب” نام دارد و اهل فلوریداست. او ساعت ۵:۳۰ صبح به وقت محلی در ساحل این شهر شروع به بیرون آوردن لباسهایش از تن کرد تا جایی که کاملا عریان در مقابل مردم قرار گرفت.
هرچه پلیس سعی کرده بود او را متقاعد کند تا بدنش را بپوشاند وی با فحاشی مانع این کار شده بود. نهایتا پلیس وی را که در حال طبیعی نبود دستگیر و روانه بازداشتگاه کرد.
او زمانیکه در مقابل قاضی دادگاه قرار گرفت و گزارشات پلیس از حادثه را خواند خنده اش گرفت و به قاضی گفت باور نمیکند این کارها را او انجام داده باشد، علت اصلی این اتفاق هنوز مشخص نشده است، اما دادگاه او را به خاطر لخت شدن به صورت کامل در یک مکان عمومی شلوغ به پرداخت ۶۰۰ دلار جریمه نقدی محکوم کرد.