" ستایش " ۲۰ سال پیرتر می‌شود

به گزارش افکارنیوز ، نرگس محمدي بازيگر نقش ستايش با اعلام اين خبر به جامجم گفت: به احتمال زياد نقش ستايش را در سري دوم اين سريال بازي خواهم كرد. به همين دليل بايد ۲۰ سال پير شوم.

وی افزود: داستان «ستایش۲» بیشتر درباره زندگی فرزندان ستایش است که حالا بزرگ شده‌اند. خانواده صابر نیز همچنان در سریال حضور دارند و درگیری‌ها و کش مکش‌ها بین ستایش و پدرشوهرش نیز ادامه خواهد داشت…

نرگس محمدی یکی از معدود بازیگران جوانی است که با اولین تجربه تلویزیونی خود بعد از چند فیلم که در سینما بازی کرد، خوب درخشید. او با شرکت در کلاس‌های بازیگری پا به این حرفه گذاشت.

محمدی در مورد پیچیدگی‌های نقش ستایش می‌گوید: فیلمنامه این سریال خیلی قوی بود آنقدر که به محض خواندن آن، جذب کار شدم. اما اجرای نقش ستایش در ابتدا برایم کمی سخت بود. من ازدواج نکردم، به همین دلیل درک روحیات، خلقیات و پیچیدگی‌های شخصیتی ستایش برایم دشوار بود.

بازیگر نقش ستایش همچنین از کمک و هدایت سعید سلطانی به عنوان کارگردان کار یاد می‌کند و می‌گوید: اگر کارگردان آگاهی و درک درستی از شخصیت‌های قصه داشته باشد خیلی خوب می‌تواند به بازیگران نیز در اجرای نقش کمک کند. سعید سلطانی آدم ریزبینی است و زیر و بم نقش‌های مختلف را خیلی خوب می‌شناسد.

محمدی در پاسخ به این سوال که با کدام شخصیت سریال ستایش ارتباط بهتری برقرار می‌کرد؟ می‌گوید: اول از همه با نقش ستایش. بعد از آن هم نقش آقای ارجمند و حبیب و طاهر را دوست داشتم. اما هیچ گاه نتوانستم با شخصیت انیس(سیماتیرانداز) داستان رابطه‌ای برقرار کنم.

محمدی در تحلیل نقش ستایش می‌گوید: ستایش در برخی موارد بدقلق بود و گاهی لجبازی می‌کرد. او می‌توانست در برخی موارد کوتاه بیاید و آنقدر‌ها زندگی را به کام خود و دیگران تلخ نکند.

این بازیگر با بیان این‌که من و ستایش خیلی به هم شبیه هستیم، می‌گوید: ستایش درست مثل خودم احساساتی است.

پیش‌تولید مجموعه تلویزیونی «ستایش ۲» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب مدتی است آغاز شده و در حال حاضر نگارش این سریال توسط سعید مطلبی ادامه دارد.

علاوه بر نرگس محمدي چند بازيگر ديگر هم براي بازي در نقش ميانسالي ستايش تست گريم دادهاند. چندي پيش در اخبار آمده بود كه مريلا زارعي يكي از گزينهها براي بازي در اين نقش است.