سینما دریا طعمه حریق شد

به گزارش افکار نیوز به نقل از ایسنا، سیروس وظیفه مسئولآتشنشانی شهرستان آستارا با اعلام این خبر اظهارکرد: در این حادثه به بخشی از سالن اصلی اکران فیلم سینما دریای آستارا خساراتی جزئی وارد آمد.

وی ادامه داد: به محض تماس‌های مردمی با ایستگاه آتش‌نشانی شهرستان و گزارش حادثه، سه اکیپ از ماموران به محل اعزام شدند که آتش کاملا مهار شد.

وظیفه به عمل‌کردن سریع سیستم اطفای حریق مجتمع اشاره و تصریح کرد: جزئیات و دلایل این واقعه توسط کارشناسان در حال بررسی است و به محض تکمیل گزارش به اطلاع رسانه‌ها خواهد رسید.

همچنین بهروز ناظری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا نیز در این مورد خاطرنشان کرد: با توجه به آتش‌سوزی‌های رخ داده در اماکن فرهنگی و هنری شهرستان آستارا از گذشته تا به حال خاطرات بدی از این‌گونه وقایع در اذهان عمومی شهرستان نقش بسته است.

وی با ابراز امیدواری از این که در آینده شاهد رخدادهای این چنینی نباشیم، افزود: بر اثر آتش‌سوزی رخ داده در سال ۱۳۷۷ قدیمی‌ترین سینمای گیلان که در شهرستان آستارا احداثشده بود، کامل سوخت و از بین رفت.

ناظری ادامه داد: در آن واقعه ساختمان قدیمی شهرداری، یک بانک، ساختمان آتش‌نشانی و ساختمان راهنمایی و رانندگی که در یک مجتمع قرار داشتند به شکل کامل سوختند.

به گزارش ایسنا، سینما دریای آستارا ۳۰۰ نفر گنجایش دارد و در مجتمع آن یک تالار ۴۰۰ نفری و یک کلوپ فرهنگی و هنری احداث شده است.