بی توجهی راننده ۲۰۶، سه نفر را کشت

به گزارش افکار نیوز،سرهنگ صمد اسفندياري در گفت وگو با ايسنا، در تشريح مهمترين تصادفات شبانه روز گذشته به برخورد خونين يك دستگاه خودروي سواري مزدا با پژو ۴۰۵ در يكي از محورهاي استان آذربايجان غربي اشاره كرد و گفت: در اين حادثه ۲ نفر كشته و ۲ نفر نيز مجروح شدند.

وی افزود: بررسی کارشناسان تصادفات پلیس راه نشان داد که انحراف به چپ از جانب راننده مزدا علت بروز این حادثه بوده است.

معاون عملیات پلیس راه کشور همچنین از برخورد یک دستگاه خودروی سواری وانت نیسان با یک سواری پژو ۴۰۵ در جاده انهر در محدوده پلیس راه ارومیه – سلماس در استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: در این حادثه نیز که به علت انحراف به چپ راننده وانت نیسان رخ داد دو نفر جان خود را از دست داده و سه تن راهی بیمارستان شدند.

اسفندیاری در ادامه تشریح مهمترین تصادفات شبانه روز گذشته در جاده‌های کشور به برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ و پیکان در کیلومتر ۱۲ جاده شیرین سو – قیدار در استان همدان اشاره کرد و گفت: در این حادثه که به علت عدم توجه به جلو راننده ۲۰۶ رخ داد سه نفر جان خود را از دست داده و سه تن دیگر نیز مجروح شدند.

وي با بيان اينكه ۳۳ درصد از تصادفات شبانه روز گذشته از نوع واژگوني بوده است، گفت: انحراف به چپ، تخطي از سرعت مطمئنه، تجاوز به چپ، عدم رعايت حق تقدم، عدم توجه به جلو و خستگي و خواب آلودگي در صدر ديگر علل بروز تصادفات قرار دارد.