به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ ايرج محمدخاني ،با اعلام اين خبر گفت: كارشناسان پليس فتا در حين رصد فضاي مجازي وبلاگي را شناسايي كردند كه اقدام به انتشار مطالب موهن عليه مقدسات اسلامي و ائمه اطهار (ع) در اين فضا كرده بود.

رییس پلیس فتای گیلان با بیان اینکه با شناسایی این وبلاگ، تلاش برای احراز هویت واقعی مدیر اصلی وبلاگ اینترنتی به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت، گفت: با انجام بررسی‌ها، عامل اصلی چندین وبلاگ انتشاردهنده مطالب موهن علیه مقدسات اسلامی و ائمه اطهار(ع) در فضای مجازی شناسایی با هماهنگی قضایی، متهم در یکی از محلات رشت دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل شد.

محمدخانی افزود: متهم پس از دستگیری دربازجویی‌های اولیه ابتدا منکر کلیه اتهامات وارده شد اما در بازجویی‌های فنی و مواجهه با اموال مکشوفه از منزلش، به ناچار لب به سخن گشود و به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وي در پايان با بيان اينكه انتشار مطالب موهن عليه مقدسات اسلامي و ائمه معصومين (ع) در فضاي مجازي جرم تلقي شده و قانونگذارمجازات سنگيني براي مرتكبان اينگونه جرايم در نظر گرفته است، اظهار داشت: متهم با تشكيل پرونده به دادسرا معرفي شد.