چاه فاضلاب، جوان۲۶ساله را بلعید

به گزارش افکار نیوز،حسن عباسي در گفتوگو با ايسنا ، در تشريح جزئيات اين خبر گفت: وقوع يك مورد حادثه سقوط در چاه در ساعت ۲۰:۱۷ روز شنبه به مركز ۱۱۵ اعلام شد كه ستاد فرماندهي يك دستگاه آمبولانس را به محل حادثه در خيابان كاشان در اسلامشهر اعزام كرد.

عباسی ادامه داد: پس از حضور امدادگران در محل متوجه شدند که تعداد حادثه‌دیدگان بیش از یک تن است که با درخواست نیروی کمکی دو دستگاه آمبولانس دیگر به محل اعزام شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه سه تن برای بازکردن یک حلقه چاه فاضلاب مشترک میان یک تالار پذیرایی و مجتمع تجاری سر چاه رفته بودند، اظهارکرد: این افراد مشغول به کار بودند که ناگهان یکی از آنان که جوانی ۲۶ ساله به هویت «مسعود» بود به داخل چاه سقوط کرد.

عباسی با بیان اینکه پس از سقوط جوان به چاه، دو کارگر دیگر نیز اقدامات خود برای نجات وی را آغاز کردند، افزود: این افراد نیز به دلیل شدت گاز وجود در دهانه چاه دچار گازگرفتگی شده و پس از آن افراد حاضر در محل به اورژانس و آتش‌نشانی اطلاع داده‌اند.

به گفته عباسی امدادگران اورژانس پس از حضور در محل اقدام به انجام عملیات نجات دو کارگر گیرافتاده در دهانه چاه را آغاز کردند و پس از انجام اقدامات اولیه آن دو را به بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر منتقل کردند.

وي اضافه كرد: سرانجام پس از يك ساعت و نيم، عوامل آتشنشاني كارگر سقوط كرده به چاه را خارج كردند كه عوامل اورژانس مرگ وي را تاييد كردند.