به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، زهره حميدي،بازيگر سينما،تئاتر و تلويزيون در پاسخ به سخنان اخير برخي از بازيگران و كارگردانان درباره وجود فساد در سينماي ايران گفت:من كاري به ش خص سلحشور و كساني كه اين جملهها و گفتهها را مبني بر فساد سينما و زنان فعال آن مطرح ميكنند،ندارم.


وی افزود: شیوع این جمله که فساد در سینمای ایران وجود دارد، برای من قابل درک نیست.


حمیدی با اشاره به حضور فعال ۲۲ ساله‌اش در عرصه بازیگری افزود: ۲۲ سال از حضور من در عرصه بازیگری می‌گذرد و شاید یکی از فعالترین بازیگران سینما و تلویزیون باشم، اما تا الان فسادی را در سینما ندیدم و به هیچ وجه تعریف آن را نمی‌دانم.


این پیشکسوت سریال‌های تلویزیونی ادامه دارد: معتقدم سینما قصد فاسد کردن کسی را ندارد و روابط بچه‌های سینما و به طور کلی بازیگری همه دوستانه بوده و ما همگی در کنار هم یک خانواده هستیم.


وی با اشاره به پاسخ مثبت برخی از همکارانش به گفتگو‌های سلحشور، ابراز داشت: معتقدم کسانی که این حرف‌ها را تایید می‌کنند در وهله اول خودشان را زیر سوال می‌برند، به این دلیل که اگر سینما وضع خوبی ندارد؛ من از آنها سوال می‌کنم پس در این حرفه چکار می‌کنند؟


وی اظهارداشت: من با همه کارگردانان، فیلمبرداران و دیگر آقایان این حرفه کارکردم و همه آنها جای برادر من هستند و من هم جای مادر و خواهر بسیاری از آنها هستم و زمانی که این جملات را می‌شنوم بسیار ناراحت می‌شوم.


حمیدی افزود: نمی‌دانم کسانی که این جملات را می‌گویند فساد را در چه چیزی دیده اند و منظورشان و تعریف آنها از بیان جملاتی این چنینی چه چیز است.


وی ادامه داد: در همه جامعه و در هر کاری مرد و زن در کنار یکدیگر به فعالیت می‌پردازند و با هم گفتگو می‌کنند و گاهی در شادی و غم یکدیگر شریک می‌شوند آیا این کار معنای بدی دارد؟


وي خاطرنشان كرد:در جامعه،رفتارهايي وجود دارد و برداشت از آنها، متفاوت است و من بازهم سوال ميكنم كه بيان جملاتي اين طور توهين آميز،از روي چه استدلالي است؟