افکارنیوز: جانی دپ در سال ۱۹۷۸ والدینش از هم جدا شدند مادرش سپس با رابرت پالمر (متوفی سال ۲۰۰۰) ازدواج کرد.به گزارش پارس ناز او همیشه از رابرت پالمر به عنوان الهام بخش من یاد میکند.

جورج کلونی:



خانواده جورج از کاتولیک‌های بسیار متعصب بودند و همه مسائل و احکام دین خود را رعایت می‌کردند و جورج در چنین خانواده‌ای پرورش یافت. به گزارش پارس ناز دوران دبستان و دبیرستان خود را در لکسینگتون گذراند و برای تحصیلات دانشگاهی به شمال کنتاکی رفت، او علاقه زیادی به درس و تحصیل نداشت و همیشه بهانه‌ای می‌آورد تا بار مسئولیت درس خواندن فرار کند. در کلاس‌های دانشگاهی خود شرکت نمی‌کرد. علاقه او به کار در خرید و فروش اجناس و کالاهارا در آنجا بگذراند و خرید و فروش که البته به کار در رادیو و تلویزیون نیز گرایش داشت که شرایط سختی رو برای این بازیگر ایجاد کرده بود.


امینم:



ارشال مادرز " هست در سال ۱۹۷۳ در جایی کوچک نزدیک شهر " کانزاس " به دنیا آمد. بیشتر دوران کودکیش با مادرش شهر ها را می گشتند به علت نداشتن پدر و نبود پدر و نداشتن سرپناه دائمی. مارشال که مقابل درس ها بی توجه بود و به خاطر مزاج خشنی که داشت در کلاس نهم از مدرسه اخراج شد. وقتی ۱۸ ماهه بود، پدرش خانه را برای همیشه ترک کرد و او به تنهایی توسط مادرش بزرگ شد. تا قبل از این که او ۱۲ ساله بشود، آنها در خانه‌های زیادی در شهرهای مختلف میسوری(مثل سان جوزف و ساوانا و کانزاس سیتی) جابجا می‌شدند.

دایی امینم که یکی از نزدیکترین اشخاص به امینم بود و مارشال خیلی او را دوست میداشت در سال ۱۹۹۱ به علت شلیک گلوله خودکشی کرد که خیلی در روحیه مارشال این واقعه تاثیر داشت. امینم و همسرش رابطه خشونت امیز و پرمشکلی داشتند که امینم در این رابطه بسیار ضربه دید به طوری که حتی در یکی از اهنگاش خطاب به ماد فرزندانش اعلام میکند هنوز او را د. ست دارد و دوست دارد برگردد.


مارلون براندو:



پیش از آنکه بازیگر گردد اپراتور آسانسور بوده است. پدر و مادر وی الکلی بوده اند. مسن ترین پسر وی در سال ۱۹۹۰ دوست پسر خواهر ناتنی خود(CHEYENNE) را با ضرب گلوله به قتل رساند و ۵ سال به زندان افتاد. CHEYENNE نیز در سال ۱۹۹۵ و در سن ۲۵ سالگی با حلق آویز کردن خود دست به خودکشی زد.


تام کروز:



تام کروز در یک خانواده فقیر زندگی میکرده است. پس از فوت پدرش بار مسئولیت وی نیز افزایش یافته و به همین خاطر روزگار سختی را سپری کرده است. به گزارش پارس ناز جالب است بدانید که تام کروز مدتی در سمینارهای مذهبی و دینی درس میخوانده چرا که قصد داشت روزی کشیش گردد.


جیمز هتفیلد:



پدر و مادر او ", ویرجیل " و " سینتیا " از پیروان و هواخواهان تعصبی فرقه مسیحیان پروتستان بودند, از این رو, بیشتر دوران جوانی او تحت الشعاع مذهب قرار گرفت. آنها بنا براعتقاداتشان به شدت مخالف مصرف دارو و یا هر گونه کمک پزشکی بودند و ازاعتقاد خود دست نکشیدند تا زمانی که درگذشت مادر او براثر بیماری سرطان درشرف وقوع بود.

مرگ مادر جیمز و متعاقباً رابطه آشفته ی او با مذهب هردو مسایلی هستند که همواره موضوع اصلی برخی از اشعارگروه Metallica بوده اند(ترانه های Mama Said " " و The God That Failed " " درمورد مادر و پدر جیمز و ترانه " Until It Sleeps " درمورد بیماری سرطان است که موجب مرگ هردوی آنها شد.)


جانی دپ:



جانی دپ در سال ۱۹۷۸ والدینش از هم جدا شدند مادرش سپس با رابرت پالمر(متوفی سال ۲۰۰۰) ازدواج کرد. به گزارش پارس ناز او همیشه از رابرت پالمر به عنوان «الهام بخش من» یاد می‌کند. او در کودکی‌ اش به خاطر استرس ناشی از رو به رو شدن با مشکلات خانوادگی دست به خودآزاری می‌زد و هفت یا هشت اثر زخم به جا مانده از آن زمان دارد. در مصاحبه‌ای که سال ۱۹۹۳ داشت، عنوان کرد: «بدن من نوعی مجله‌ است. مانند کاری که سربازها می‌کنند، هر خالکوبی معنی خاصی دارد، چه می‌خواهد توسط خودت با چاقو صورت گرفته باشد یا توسط یک هنرمند این رشته.


لئوناردو دی کاپریو:



مادر و پدر لئو هنگامی که او تنها ۱ سال داشت از یکدیگر جدا شدند و وی همراه مادرش در محلهٔ فقیرنشین ایکو پارک که معروف به زاقه های هالیوود است، زندگی کرد و بزرگ شد.