برخورد تریلی و سمند با ۵ کشته رنگ خون گرفت

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس،سرهنگ پرویز سیاح البرزی با اشاره به کاهش تردد در جادههای کشور هم زمان با شروع ماه مبارک رمضان گفت: پلیس به مانند روزهای عادی در جادههای کشور حضور دارد و با انواع تخلفات برخورد قانونی خواهد داشت.

وی ادامه داد: عدم توجه به جلو با ۳۶ درصد، ‌ عدم رعایت حق تقدم ۱۵ درصد، انحراف به چپ با ۱۴ درصد مهمترین علت تصادفات در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

جانشین پلیس راه کشور از مرگ ۵ نفر به دلیل برخورد یک دستگاه تریلی بنز با یک دستگاه سواری سمند خبر داد و گفت: این تصادف در کیلومتر ۲۱ محور خوی در استان آذربایجان شرقی به دلیل انحراف به چپ تریلی بنز در ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه به وقوع پیوست.

وی بیان داشت: به دلیل انجام عملیات ساخت، زیرگذر محور ازنا به شازند از دیروز مسدود شد و این انسداد تا ۱۴ روز دیگر ادامه خواهد داشت. محورهای جایگزین در نظر گرفته شده محور اراک - بروجرد، خمین - علی‌گودرز - ازنا است.

البرزی گفت: در استان گلستان محور آزاد شهر خوش ییلاق که راه ارتباطی گلستان به سمنان محسوب می‌شود عملیات راه‌سازی در کیلومتر ۵۵ تا ۵۹ آن در حال انجام است لذا محور فوق از امروز تا روز ۱۱ مرداد مسدود خواهد بود. رانندگان می‌توانند مسیر ترددخود را در محورهای جایگزین مینودشت - چمن‌بید و گرمه - شاهرو و بالعکس ادامه دهند.