به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، در ادامه برگزاری برنامه ضیافت الهی که با همکاری سازمان بهزیستی و شبکه ۲ از ابتدای ماه مبارک رمضان برگزار شده است، مادر و پدری توانستند فرزند ۲۵ ساله معلول ذهنی خود را بعد از ۵ سال دوری پیدا کنند.

این در حالی بود که سعید که دچار معلولیت ذهنی است ۵ سال پیش و در استان قم گم شده و علی‌رغم پیگیری‌های پدر و مادرش این فرزند ۵ سال از خانواده‌اش دور بود.

به گزارش فارس پس از دوری ۵ ساله پدر و مادر سعید سرانجام لطف خداوند شامل این پدر و مادر شد و فرزند آنان بعد از ۵ سال در یکی از مراکز نگهداری بهزیستی در استان قزوین پیدا شد.

مادر سعید در خصوص پیدا شدن فرزندش خاطرنشان کرد: پس از گم شدن فرزندم بارها و بارها در حرم حضرت معصومه(س) حاضر شدم و از ایشان خواستم فرزندم را دوباره به من برگرداند.

این مادر افزود: سال گذشته نیز در شب شهادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) از ایشان درخواست کردم که پسر معلولم را به من برگرداند و حالا پس از گذشت ۵ سال لطف خداوند و امام رضا و خواهرشان نصیب من شد و توانستم فرزندم را پیدا کنم.

این مادر در حالی که به شدت اشک می‌ریخت افزود: من در حالی فرزندم را پس از ۵ سال دوری پیدا کردم که وی زنده است و آن را در بغل خود می‌گیریم خداوند به پدر و مادرانی که فرزندشان شهید شده است و هنوز هم جنازه ‌آنها نرسیده است صبر عنایت فرماید.

به گزارش فارس، برنامه ضیافت الهی که با همکاری سازمان بهزیستی و شبکه ۲ از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع شده است هر شب در یکی از استانها برنامه زنده دارد و این برنامه سعی میکند با حضور در مراکز نگهداری معلولان از برنامهها و اقدامات بهزیستی مردم را آگاه سازد.