سرقت موتورسیکلت از پارکینگ خانه!

به گزارش افکار نیوز،سرهنگ عبادالله كريمي در گفتوگو با ايسنا ، در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت موتورسيكلت در پاركينگ منازل شهروندان رشت، موضوع به طور ويژه در دستوركار كارآگاهان آگاهي قرار گرفت.

کریمی افزود: کارآگاهان پس از چند هفته بررسی یکی از سارقان سابقه‌دار به هویت «سعید» ۲۵ ساله را شناسایی کردند و پس از اطمینان از انجام سرقت‌ها توسط وی با هماهنگی‌قضایی وی را در عملیاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی ادامه‌داد: متهم که درصدد تبرئه خود بود در قبال بازجویی و دلایل پلیس چاره‌ای جز اعتراف ندید و در به ۱۱ فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی جوانی به هویت «آرمین» ۱۹ ساله که وی نیز دارای سابقه کیفریست، اعتراف کرد.

کریمی با بیان اینکه در بازرسی از مخفی‌گاه سعید ۹ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد، اظهار کرد: متهم دوم نیز در عملیاتی توسط کارآگاهان در حین فرار دستگیر شد که در بازرسی از انباری منزل وی نیز دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه دیگر کشف و ضبط شد.

رييس پليس آگاهي گيلان با بيان اينكه اموال مكشوفه به مالباختگان مسترد و متهمان با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند، خاطرنشان كرد: بيتوجهي بعضي از مالباختگان در حفظ اموال و عدماستفاده از تجهيزات ايمني مناسب، در ارتكاب اين سرقتها بيتاثير نبوده است.