همسرکشی با اسید به خاطر سوء ظن

به گزارش افکار نیوز به نقل از ايسنا، صبح روز ۱۲ مردادماه سال ۹۰ صداي فريادهاي يك زن، آرامش محله مرتضيگرد در بخش آفتاب تهران را بر هم زد.




اهالی محل وقتی به خیابان ریختند متوجه شدند که یکی از همسایگان به نام «ناصر. خ» ۴۸ ساله به خاطر سوءظنی که نسبت به همسرش داشته، با وی درگیر شده و سپس اسیدی را که از روز قبل تهیه کرده بوده به سر و صورت همسرش «شهین. پ» ۳۰ ساله پاشیده است.









شهین پس از وقوع این حادثه به خیابان پناه آورد و خود را با تاکسی به بیمارستان شهید مطهری رساند اما تلاش پزشکان نتیجه‌بخش نبود و سرانجام به دلیل شدت جراحات وارده، این زن جوان اواخر مردادماه تسلیم مرگ شد.




در پی این حادثه، تحقیق در خصوص قتل شهین در دستور کار دادگاه بخش آفتاب قرار گرفت و به این ترتیب جست‌وجوها برای دستگیری «ناصر» آغاز شد.



نهایتا با تلاش کارآگاهان در اجرای دستورات قضایی، این متهم روز ۱۳ مهرماه سال گذشته در اردبیل دستگیر شد و در همان ابتدا به جرم خود اعتراف کرد.









پس از تکمیل تحقیقات در شعبه ۱۰۱ دادگاه عمومی بخش آفتاب، «ناصر» مجرم شناخته شد و پرونده جهت صدور کیفرخواست در اختیار قاضی آرش سیفی دادیار اظهارنظر دادسرای امور جنایی پایتخت قرار گرفت.







وی نیز با تایید نظر دادگاه بخش آفتاب، پرونده این مرد همسرکش را با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال کرد.







به گزارش ایسنا، پدر، مادر و فرزند شهین خواستار قصاص ناصر هستند.