به گزارش افکارنیوز، سید جلال چاوشیان که تهیهکنندگی این سریال را برعهده دارد، در گفتوگو با فارس گفت: این سریال به کارگردانی بهزاد بهزادپور در مرکز سیمافیلم تولید میشود.

وی ادامه داد: «فضه» کنیز و خادمه حضرت فاطمه زهرا(س) و از زنان شایسته و با فضیلت اسلام است و می‌توان با تصویر زندگی ایشان به صورت غیر مستقیم تاریخ و حقایق زندگی حضرت زهرا(س) را مورد توجه قرار داد.

وی افزود: این موضوع نیازمند تحقیق و پژوهش جدی است و در حال حاضر مراحل تحقیقاتی آن آغاز شده و ظرف ۳ ماه آینده نگارش متن شروع خواهد شد.

این تهیه کننده تصریح کرد: زمان پیش بینی شده برای مراحل تحقیق و نگارش ۹ ماه است و احتمال دارد اوایل سال ۹۲ «فضه» وارد مرحله پیش تولید شود.

چاوشیان اذعان داشت: این مجموعه با درجه بندی «الف» و در ۱۳ قسمت در گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم تولید می‌شود.

بهزاد بهزادپور فیلمنامه‌نویس، تدوینگر و فیلمساز با سابقه سینمای ایران است که فیلم «خداحافظ رفیق» او به عنوان یکی از آثار ساختار شکن سینمای دفاع مقدس لقب گرفته است.

سیدجلال چاوشیان نیز اخیرا تله فیلم ژنرال به کارگردانی علی شاه حاتمی را برای گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم تهیه کرده است.