تغییر نام دومین " لاله " به " فرمول "

به گزارش افکارنیوز، مسعود اطیابی در این ارتباط به مهر گفت: این فیلم درباره یک زن اتومبیلران است که از مردان در مسابقات پیشی میگیرد و در جهان اول میشود اما پایان این فیلم به ارزشهای اسلامی و ملی ما برمیگردد.

وی افزود: سوژه این فیلم برگرفته از اخبار مربوط به لاله صدیق است که یکی از اصلی‌ترین منابع این فیلم به شمار می‌رود، هم اکنون نگارش فیلمنامه ادامه دارد و به زودی فیلمنامه‌نویسان این پروژه اعلام می‌شوند. اطیابی ادامه داد: پس از آماده شدن طرح کلی فیلمنامه، برای گرفتن موافقت اصولی پروانه ساخت اقدام می‌کنیم.

این کارگردان درباره حاشیه‌های به‌وجود آمده برای فیلم سینمایی " لاله " به کارگردانی ادالله نیک‌نژاد تأکید کرد: ورود نمایندگان مجلس و کمیسیون فرهنگی برای پیگیری پروژه " لاله " و تلاش برای مشخص شدن جزئیات بودجه آن ورودی مناسب بود کمااینکه ما نیز آمادگی داریم طرح خود را به مجلس ارائه کنیم و تقاضا داریم آنها قبل از هرگونه تصمیم گیری طرح ما را هم مطالعه کنند.

وی تاکید کرد: باید ریز برآورد طرحی مانند " لاله " که یک پروژه میلیاردی مشخص شود. ما نیز حاضریم مقدار سرمایه‌گذاری طرف خارجی و داخلی را شفاف عنوان کنیم. اگر بخشی از بودجه فیلم " لاله " به " فرمول " تعلق بگیرد ما می‌تواینم برنامه‌ریزی‌های خوبی برای پخش بین‌المللی آن داشته باشیم.

اطیابی درباره سرانجام پروژه جنجالی "لاله" هم تصریح کرد: بهتر است آقای نیکنژاد ابتدا یک فیلم در سینمای ایران بسازد و پس از آشنا شدن با سازوکار فیلمسازی در ایران پروژهای مهم و بینالمللی را در دست بگیرد.