به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، ۱۰ تیر ماه سال گذشته مردی با مراجعه به پلیس آگاهی اصفهان از ناپدید شدن مرموز دخترش خبر داد. او در شکایت خود به ماموران گفت : دخترم به نام سمیرا چند ماه قبل به خاطر اختلافاتی که با شوهرش داشت از او جدا شد و به تنهایی زندگی می کرد. او از چهار روز قبل به طرز مرموزی ناپدید شده و در این مدت تلاش برای یافتن او بی نتیجه باقی مانده است.

پس از این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و در جریان بررسی ها دریافتند سمیرا قبل از ناپدید شدن در گفتگو با دوستان و همکارانش مدعی شده بود اگر یک روز به قتل رسید قاتلش یکی از بستگان پدرش است.

یکی از دوستان سمیرا در جریان بازجویی ها گفت: سمیرا شامگاه ششم تیر ماه سراسیمه به خانه ام آمد و مدعی شد که فامیلشان باز او را تهدید کرده و دیگر امنیت جانی ندارد. او خیلی وحشت زده بود و پس از ساعتی با ترک خانه ام ناپدید شد.

با طرح این ادعا تحقیقات بر روی تنها مظنون پرونده به نام اکبر متمرکز شد. اکبر در بازجویی ها منکر اطلاع از سرنوشت سمیرا شد و ادعا کرد ششم تیر ماه در شهر دیگری بوده است.

این در حالی بود که همسایه های سمیرا نیز در جریان تحقیقات اظهار داشتند، شامگاه ششم تیر ماه اکبر را در حوالی خانه سمیرا دیده اند. با توجه به نبود شواهدی علیه مرد جوان کارآگاهان او آغاز کردند.

بررسی های در این رابطه ادامه داشت تا اینکه ۲۵ آذر سال گذشته اعضای خانواده ای که برای استراحت در حاشیه جاده اصفهان – شیراز توقف کرده بودند با جمجمه انسانی روبرو شده وموضوع را به پلیس اطلاع دادند. ماموران پس از حضور در محل و تحقیقات مقدماتی جمجمه را به پزشکی قانونی فرستادند.

کارشناسان پزشکی قانونی پس از انجام آزمایش های تخصصی اعلام کردند که جمجمه متعلق به زن جوانی است که حدود شش ماه قبل بر اثر اصابت جسم سخت به سرش از پا در آمده بود.

تیم جنایی سپس به بررسی پرونده افراد فقدانی پرداخته و احتمال دادند جمجمه متعلق به سمیرا بوده است. به همین خاطر به آزمایش های ژنتیک پرداخته و یک سال پس از ناپدید شدن دختر جوان، راز قتل اورا فاش کردند.

سرهنگ حسین حسین زاده - رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان - با اعلام این خبر گفت: با افشای راز قتل زن جوان کارآگاهان به تحقیق از اکبر پرداختند که او در بازجویی ها دوباره منکر اطلاع از سرنوشت دختر جوان شد. سرانجام با کشف دلایلی پلیس ارتکاب قتل از سوی اکبر محرز شد و تیمی از ماموران راهی خانه متهم در یکی از شهرهای اطراف اصفهان شدند.

وی افزود : قاتل متوجه حضور پلیس و افشای راز جنایتش شده بود، خود را در باغی حلق آویز کرد. با کشف جسد مرد جوان از سوی کارآگاهان موضوع به بازپرس جنایی اطلاع داده شد و با دستور او به پزشکی قانونی انتقال یافت.