به گزارش افکارنیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی فاتب، سرهنگ محسن خانچرلی گفت: در راستای اجرای تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ و بنا به درخواست شهروندان تهرانی در خصوص برخورد با معتادان پرخطر و خردهفروشان مواد مخدر، مأموران انتظامی سرکلانتری هفتم با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اقدام به اجرای طرح ویژه برخورد با معتادان و فروشندگان مواد مخدر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: این معتادان پرخطر با پرسه‌زنی در محدوده‌های بازار تهران باعثایجاد ناامنی در این منطقه شده بودند که روز سه‌شنبه ۷۰۰ نفر از آنها از سوی مأموران انتظامی تهران بزرگ شناسایی و در یک عملیات هماهنگ دستگیر شدند که از افراد دستگیر شده مقادیر متنابهی مواد مخدر سنتی و صنعتی نیز کشف شده است.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضایی مقرر شده است افراد دستگیر شده برای بازپروری و ترک اعتیاد به مراکز و کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد منتقل شوند که امیدواریم در این راستا سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با پلیس همکاری لازم و مفید را داشته باشند.

خانچرلی خاطرنشان کرد: این طرح در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت و شهروندان میتوانند در صورت مشاهده موارد مشکوک و مشهود مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ و کلانتریهای محل به پلیس گزارش دهند.