به گزارش افکارنیوز، محمد قهرمانی تهیهکننده سینما در گفتوگو با فارس درباره روند تولید فیلم سینمایی فرشتگان قصاب گفت: این فیلم قرار بود پس از پایان ماه مبارک رمضان کلید بخورد، اما بازنویسی و اصلاح فیلمنامه شروع فیلمبرداری را به تاخیر انداخت. در حال حاضر فیلمنامه را برای ترجمه فرستادیم و به احتمال زیاد قبل از پایان شهریور یا اوایل مهرماه فرشتگان قصاب کلید میخورد.

وی ادامه داد: بیشتر فیلمبرداری این فیلم در لبنان است و بازبینی لوکیشن‌های آن نیز انجام شده است. در مورد انتخاب بازیگران هم باید بگویم تا پایان هفته با بازیگران افغانی قرارداد می‌بندیم.

فیلم فرشتگان قصاب به طور کلی به قاچاق اعضای بدن میپردازد که در حقیقت نمادی از اتفاقی است که در هر کشور اشغال شده رخ میدهد. اگر بدن را به عنوان سرزمین اشغال شده بدانیم، اشغالگر به دنبال آن است که ماهیت بدن را از آن جدا کند. در لایههای فیلم تلاش میشود این مفهوم را به مخاطب انتقال دهد و داستان حول محور پنج شخصیت اصلی میگذرد که همگی از بازیگران خارجی خواهند بود، گویش فیلم افغانی و انگلیسی است و شخصیتها امریکایی، انگلیسی صحبت میکنند و افغانیها هم به فارسی دری صحبت خواهند کرد.