دلخوری شدید بازیگر زن سینما + عکس

به گزارش افکارنیوز به نقل از تماشا، این روزها نیوشا ضیغمی حسابی از فضای مجازی و دنیای ارتباطات دلخور است. گویا زیاد شدن حجم خبرهای کذب و باز شدن صفحه ها و پروفایل هایی به نام او و حتی همسرش، باعث شده که چندان دل خوشی از فضای مجازی نداشته باشد. او برای مطلع کردن مخاطب هایش، یادداشتی اختصاصی داده که در زیر می خوانید:

«… در روزهایی که همه از مدرن شدن دنیا صحبت می کنند و از دنیای امروز به عنوان عصر ارتباطات سخن می گویند باید بگویم که دل خوشی از این نوع مدرن شدن ندارم. متاسفانه من هم مثل خیلی از همکارانم از فضای پرغبار مجازی دلگیر و ناراضی ام.

متاسفانه این روزها شاهد ساخته شدن پروفایل هایی به نام خود و همسرم در شبکه های اجتماعی هستم که باعثتعجب و البته ناراحتی ام شده است. خواستم از این طریق ناراحتی ام را با مردم خوبمان در میان بگذارم و اعلام کنم من و همسرم هیچ صفحه ای در فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی نداریم و فعالیت ما در فضای مجازی فقط به سایت شخصی ام محدود می شود.

امیدوارم روزی راه حلی برای این اعتباردزدی اندیشیده شود تا فرصت حضور در دنیای هیجان انگیز اینترنت برای عده ای تبدیل به تهدید نشود. در تمام دنیا سوء استفاده از نام و اعتبار افراد مشهور در دنیای اینترنت تنبیه های سختی را برای افراد متخلف در پی خواهد داشت اما در کشور ما متاسفانه هنوز هیچ قانون منسجم و محکمی در این باره وجود ندارد و این موضوع راه را برای متخلفان و سودجویان باز گذاشته است. ان شاء الله هر چه زودتر شاهد اخذ تصمیم های جدی در این مورد باشیم تا همه ما بتوانیم از حقوقی مساوی و برابر در مورد استفاده از دنیای مجازی برخوردار باشیم.