به گزارش افکارنیوز به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "مير حيدري" در مصاحبه با پايگاه خبري پليس اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر چهار فقره سرقت داخل خودرو ، در حوزه استحفاظي يکي از کلانتري هاي استان ، بلافاصله ماموران تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز کردند.




ماموران در ابتدا به ترددهای شبانه فردی، مشکوک و به تحقیق از وی پرداخته و ضمن هماهنگی با مقام قضایی، در بازرسی از منزل وی، تعداد قابل توجهی ضبط و پخش خودرو، فلش مموری، عینک دودی، لباس های ورزشی و … کشف و در بازرسی از خودرو وی نیز تعدادی عابر بانک، کشف و ضبط شد.


در نهایت متهم موصوف به ۴۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف که در این رابطه دو نفر نیز بعنوان مالخر شناسایی و دستگیر شدند.


در ادامه با بازرسی از مغازه متهمان موصوف، تعداد ۶ دستگاه ضبط خودرو و ۲ دستگاه آمپلی فایر کشف و در ادامه فرد دیگری نیز شناسایی و دستگیر شد که در بازرسی از منزل وی نیز تعداد ۱۳ دستگاه ضبط، ۴ عدد فلش مموری و … کشف و ضبط شد.


سرهنگ " میر حیدری " در ادامه از شهروندان خواست، هرگونه تردد افراد مشکوک در محل سکونت خود را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان گذاشته تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.


جانشين فرماندهي انتظامي استان قم در پايان ، در صحبتي با دارندگان وسائل نقليه از آنها در خواست کرد، اتومبيل خود را به لوازم ايمني نظير دزدگير، سوئيچ مخفي، قفل فرمان ، قفل پدال، قفل سوئيچي و ساير وسائل تأخيري و بازدارنده مجهز و هنگام ترك اتومبيل از بجاي گذاشتن سنـد، كارت و ساير اوراق شناسايي در داخل آن خودداري کرده و از بسته بودن درها و شيشه هاي اتومبيل خود ، اطمينان حاصل کنند .