بازیگر «قهوه تلخ» درگیر بیزنس ساختمان! + عکس

به گزارش افکارنیوزبه نقل از شبکه ایران، رامین ناصرنصیر بازیگری است در رده متوسط؛ بازیگری که هرچند کارش را با «ساعت خوش» و همراه با افرادی نظیر مهران مدیری و رضا عطاران آغاز کرد اما با این حال طی سالهای بعد نتوانست همپای این دو نفر رشد کند و در سالهای اخیر هم کمتر پیش آمده او را در قالب یک نقش مکمل درجه یک ببینیم. ناصرنصیر خود دلیل این وضعیت را باندبازی در تلویزیون می داند؛ به اعتقاد ناصرنصیر اگر در تلویزیون عضو یک گروه خاص نباشی نمی توانی در سریالها حضور پیدا کنی و یکی از دلایل بیکاری یا کم کاری بسیاری از بازیگران نیز همین باندبازی هاست. گپ ما با ناصرنصیر را در ادامه می خوانید:

چه خبر؟ بعد از «قهوه تلخ» کار تازه ای نداشتید؟

نه، ما همیشه آماده کار هستیم اما فعلا که کار خاصی پیش رو نداریم.

چرا؟ آیا فیلمنامه به شما پیشنهاد نمی شود یا اینکه دلیل دیگری دارد؟

به هر حال فیلمنامه که پیشنهاد می شود اما اینکه بخواهی کاری را قبول کنی به عوامل زیادی بستگی دارد و از جمله قرارداد مالی، کارگردان، کیفیت کار و بسیاری نکته دیگر. اگر شما کار باکیفیت سراغ دارید به ما بگویید.

من که کارم رسانه است و قاعدتا پیشنهاد بازیگری را باید دیگران به شما بدهند.

همین طور است. من هم به قصد شوخی گفتم.

بگذریم. شما از نسل بازیگرانی هستید که با «ساعت خوش» مطرح شدید. چرا در سالهای بعد نتوانستید به اندازه دهه هفتاد پرکار باشید؟

کار بازیگری بگیر نگیر دارد. ممکن است شما یک نقش را چنان ایفا کنی که سالها در بورس باشی ولی ممکن است در بهترین کارها هم طوری بازی کنی که به چشم نیایی. من هم همواره سعی کرده ام بهترین بازیهایم را ارائه کنم اما وقتی کیفیت کلی کار پایین است من چه می توانم بکنم جز نگه داشتن خودم در سطح.

آیا برنامه های تلویزیونی ماههای اخیر را پیگیری کرده اید؟

نه، تقریبا خیلی کم تلویزیون می بینم.

دلیل این کم دیدن، چیست؟ آیا کیفیت برنامه های تلویزیونی مورد پسند شما نیست؟

به هر حال هم مشغله کاری زیاد است و هم اینکه برنامه قابل توجهی روی آنتن نمی رود که بشود وقت گذاشت و آن را دنبال کرد. مثلا سریالهای تلویزیونی خیلی ضعیف و سطحی شده اند و این اصلا چیز خوبی نیست.

فکر می کنید دلیل این کیفیت پایین چه باشد؟

اصلی ترین معضل، باندبازی در تلویزیون است یعنی تولید سریالها در سیطره یک گروه خاص درآمده و همان گروه هستند که می توانند به طور مداوم بودجه گرفته و کار کنند. از آن طرف یک سری نیروی مستعد که البته تجربه کافی هم دارند بیرون می مانند و یا مجبورند به سراغ سینما بروند یا شبکه خانگی که هیچ کدام از اینها هم گستردگی تلویزیون را ندارد.

به نظر شما امکان دارد که این گروه بازی ها برای یک بار هم که شده تمام شوند.

اگر بنا بر توجه به مخاطب باشد حتما باید جلوی این روند گرفته شود.

گفتید که مشغله کاریتان زیاد است. به غیر از بازیگری بیزنس دیگری هم دارید؟

بله، یک سری فعالیت اقتصادی می کنم.

…مثلا خرید و فروش دلار؟

نه، در بیزنس ساختمان هستم.