فال روزانه، دوشنبه ۱۰ مهر

افکارنیوز: امروز روز خوبی برای فعالیت های مادی خواهد بود. البته به این شرط که شانس خود را مشورت و آینده نگری ترکیب کنید.


فال روزانه متولدین فروردین

ممکن است در بعضی زمینه ها انگیزه تان را از دست داده باشید. مسئله ای هست که فکرتان را شدیدا به خود مشغول کرده است.

پیش بینی روابط شما: کسی هست که شما را دوست دارد. شما هم او را دوست دارید اما نه شما و نه او نمی دانید که آیا بیان احساسات در حال حاضر به صلاح هست یا خیر. شاید بهتر باشد اجازه دهید زمان بیشتری بگذرد.

پیش بینی شغل شما: منتظر هستید تا کسی با شما تماس بگیردو خبری را به شما بدهد. وقت خود را هدر ندهید. یا خودتان با این شخص تماس بگیرید یا فعلا قضیه را فراموش کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

در هفته های اخیر آنقدر در گیر روابط اجتماعی خود بوده اید که از بعضی چیزهای مهم زندگی غافل شده اید و آنها را فراموش کرده اید.

پیش بینی روابط شما: ممکن است امروز بین شما و یکی از اطرافیان سوتفاهمی پیش بیاید. شاید ناگهان ناراحتی ها و خستگی های خود را بر سر نزدیک ترین و بهترین دوست و همراه خود خالی کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز اتفاقات ناخوشایندی می افتد که کم کم اعصابتان را ضعیف می کند اما این به آن معنا نیست که باید عصبانی یا پریشان شوید. به یاد داشته باشید که اگر نمی توانید موقعیتی را عوض کنید، لا اقل می توانید عکس العمل خود را نسبت به آن تغییر دهید.

فال روزانه متولدین خرداد

با اتفاقی که اخیرا در زندگیتان افتاده است، تصمیم گرفته اید دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نکنید. مراقب باشید چون خطر همیشه از بیخ گوشتان نخواهد گذشت.

پیش بینی روابط شما: به خوبی دریافته اید که در بین اعضای خانواده تان افرادی وجود دارند که با تمام وجود دوستتان دارند و به خاطر شما از خود گذشتگی می کنند. پس شما هم در مقابل قدر آنها را بدانید.

پیش بینی شغل شما: در موقعیتی قرار می گیرید که بعضی ها حالت تهاجمی دارند و شما را موردحمله لفظی قرار می دهند. البته شما هم تاحدی مقصرید.

فال روزانه متولدین تیر

اخیرا ولخرجی کرده اید و کمی نگران هستید که چگونه باید تا موعد دریافت حقوق بعدیتان دوام بیاورید. شاید بهتر باشد عاقبت اندیش تر باشید و با سیاست بیشتری خرج کنید.

پیش بینی روابط شما: می خواهید یاد بگیرید با کسی که دوستتان دارد راحت تر صحبت کنید و احساسات واقعی خود را بی پروا به زبان بیاورید. کم کم با گذر زمان خجالت ها و ترس ها کم می شوند.

پیش بینی شغل شما: امروز عقاید خلاقانه شما مورد استقبال و حمایت دیگران قرار می گیرند. این ایده ها مدت هاست که در ذهن شما پرسه می زنند و ناگهان موردتوجه دیگران قرار گرفته اند.

فال روزانه متولدین مرداد

وقت آن رسیده که به هفته های گذشته فکر کنید و به نتیجه برسید. شاید بیش از حد کار کرده اید و بعضی اولویت های زندگیتان را نادیده گرفته اید.

پیش بینی روابط شما: شما عشق را در جایی پیدا می کنید(یا کرده اید) که اصلا انتظارش را نداشتید. اما یادتان باشد عشق مثل یک گیاه نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد پس هرگز از آن غافل نشوید.

پیش بینی شغل شما: مسئولیتی را به شما سپرده اند که سعی دارید به بهترین نحو آن را انجام دهید. البته این بار اول نیست و قبلا هم تجربه های مشابهی داشته اید.

فال روزانه متولدین شهریور

خود را با کارهای روزمره خسته نکنید. چه اشکالی دارد اگر بخشی از این کارها را به فردا موکول کنید؟

پیش بینی روابط شما: بودن در کنار دوستان و خانواده را جزو اولویت های زندگی خود قرار دهید. بعد از ظهر را صرف فعالیت های گروهی کنید(حتی یک گروه ۲ نفره) تا بتوانید فردا کار خود را با انرژی بیشتری اغاز کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز برای شما روز پرمشغله ای است ولی در عوض می توانید از انرژی که دارید برای یک معامله یا یک مذاکره مهم استفاده کنید.

فال روزانه متولدین مهر

بعید به نظر می رسد که همه افکار شما به واقعیت بپیوندند پس بیهوده نگران نباشید. فکر خود را بر چیزهای مثبت متمرکز کنید.

پیش بینی روابط شما: اگر امشب با کسی قرار ملاقات دارید یا می خواهید به خرید یا گردش بروید، خود را برای سوپرایزهای جالب آماده کنید. احتمالا امروز اتفاقات جالبی می افتد که هیچ وقت فراموششان نخواهید کرد.

پیش بینی شغل شما: امروز ذهن شما درگیر مسائلی خواهد بود که ناگهان پیش آمده و برنامه هایتان را خراب کرده اند. محکم باشید و خود را برای احتمالات مختلف آماده کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز روز خوبی برای فعالیت های مادی خواهد بود. البته به این شرط که شانس خود را مشورت و آینده نگری ترکیب کنید.

پیش بینی روابط شما: دیگران شاید به اندازه شما به آداب معاشرت، حس همکاری و تعاون و یا ادب وقار اهمیت ندهند. اما در وجود بعضی از آنها چیزهایی هست که شما را سمت خود جلب می کند.

پیش بینی شغل شما: امروز اگر وسیله ای خراب شد یا کاری به خوبی پیش نرفت، صبر و بردباری بهترین سلاح شما خواهد بود. لبخند بزنید و بی تاب نشوید. همه چیز در مدتی کوتاه درست می شود.

فال روزانه متولدین آذر

امروز احساس تنبلی می کنید و شاید واقعا کمی استراحت حق شما باشد. هفته گذشته کار به شما فشار آورده است و این احساس تنبلی پاسخ طبیعی بدن شما به این فشار است.

پیش بینی روابط شما: امروز شما و کسی که دوستش دارید احساس خوشبختی می کنید چون هیچ مانعی بر سر راهتان وجود ندارد، حتی موانع نامرئی که قبلا بر سر راه احساسات شما بودند از میان برداشته شده اند.

پیش بینی روابط شما: اطلاعاتی که امروز به شما ارائه می شود چندان معتبر نیستند پس خود را به آنها مشغول نکنید. نظرات دیگران را با یک لبخند بشنوید ولی یادتان باشد که ملزم به عمل به آنها نیستید.

فال روزانه متولدین دی

مطمئنا مشکلات مالی در زندگی بسیاری از افراد وجود دارد پس شما تنها نیستید. نعمت هایی را که خداوند به شما داده است بشمارید و به جای گلایه برای بهتر کردن زندگی تلاش کنید.

پیش بینی روابط شما: دیگران حق دارند توقعات خود را بیان کنند یا از ناراحتی هایشان صحبت کنند. ولی شما هم حق دارید برنجید و از خود دفاع کنید. خوشبختانه طرف مقابل به اندازه کافی منطقی هست که دلایل شما را بپذیرد.

پیش بینی شغل شما: بعضی رفتارهای همکاران مایه تعجب و یا آزردگی شما می شود. توصیه می کنیم در چنین مواردی به کلی راهتان را از آنها جدا کنید. کاری را انجام بدهید که از نظر خودتان درست است.

فال روزانه متولدین بهمن

به زندگی بدبین نباشید هرچند در حال حاضر آن طور که دوست دارید زندگی نمی کنید ولی تغییر و تحولات زیادی در راه است.

پیش بینی روابط شما: امروز ممکن است حتی کسانی که همیشه در کنار شما بوده اند با شما همکاری نکنند یا حس کنید برخوردی سرد و بی تفاوت دارند. زودرنج و حساس نباشید شاید این فقط احساس شما باشد.

پیش بینی شغل شما: در زمینه های کاری ناچار به تصمیم گیری می شوید ولی با توجه به شرایط در حال حاضر تصمیم گیری آسان نیست. کمی صبر کنید و منتظر اطلاعات جدید بمانید.

فال روزانه متولدین اسفند

اینکه منتظر فرصت مناسب بمانید در حال حاضر گزینه مناسبی نیست. بیش از حد کار امروز را به فردا می اندازید. آن کار بالاخره باید انجام شود پس هرچه زودتر بهتر.

پیش بینی روابط شما: به زودی با اشخاصی که بسیار موردعلاقه تان هستند ملاقات می کنید. نگرانی های شما برای یکی از اعضای خانواده منطقی است ولی نگذارید ذهنتان را مشغول کنند.

پیش بینی شغل شما: دوست دارید تغییری اساسی در کار خود به وجود آورید ولی در حال حاض فکرتان به چیزهای دیگری مشغول است. کمی صبر کنید. همه چیز باید گام به گام انجام شود.