تاثیرگذارترین فیلم مذهبی ازدیدعزت‌الله انتظامی

به گزارش افکارنیوز،عزت‌الله انتظامی درباره فیلم‌ سینمایی " روز واقعه " به کارگردانی شهرام اسدی و تأثیرگذاری این اثر موضوعی به مهر گفت: سال‌های زیادی از زمان ساخت فیلم " روز واقعه " گذشته و به نظر من در بین فیلم‌های مذهبی ساخته شده این فیلم قصه بسیار خوب و متفاوتی دارد.

این هنرمند برجسته و با سابقه تأکید کرد: فیلم سینمایی " روز واقعه " تنها فیلمی بود که هر وقت انسان تماشاگر آن می‌شود باز هم تأثیرگذار است و تنها فیلم مذهبی است که به دل می‌نشیند.

وی که در این فیلم نقش پدر " راحله " را ایفا می‌کرد درباره پیشنهاد خود به شهرام اسدی کارگردان فیلم یادآور شد: به آقای اسدی پیشنهاد دادم چون شخصیت مدنظر آقای بیضایی در فیلمنامه مسیحی است از یک بازیگر واقعا مسیحی استفاده شود. اما کارگردان آقای علیرضا شجاع‌نوری را انتخاب کرد که این بازیگر نیز خوب کار کرد و ایفای نقش قابل قبولی داشت.

انتظامی درباره نقش خود در فیلم " روز واقعه " و ماندگاری آن گفت: همه نقش‌هایی که در فیلم " روز واقعه " وجود داشت به غیر از نقش عبدالله، به یک اندازه بودند. من نقش پدر راحله را دوست داشتم و معتقدم نقش بسیار خوبی بود و به یاد و خاطر آدم می‌ماند.

آقای بازیگر سینمای ایران با اشاره به فوقالعاده بودن فیلمنامه "روز واقعه" نوشته بهرام بیضایی تأکید کرد: فیلم "روز واقعه" فیلم ماندگاری است.