توضیحاتی درباره جنجال اخیر علیرضا عصار
افکارنیوز

: صبح دیروز و در حالی که با انتشار آلبوم «جاده رویاها» با صدای سیروان خسروی، پیش بینی می شد این خواننده در رأس اخبار موسیقی سایت ها و رسانه های موسیقی کشور قرار بگیرد، به یکباره و به خاطر بعضی سوء برداشت ها، «علیرضا عصار» به تیتر اصلی سایت های خبری در حوزه موسیقی تبدیل شد. اظهارات ضد و نقیضی که از قول «حبیب صبور»(مدیر برنامه های عصار) در رسانه های مختلف منتشر شد باعثشد خواننده آلبوم «محتسب» خبرساز شود.

ماجرا از این قرار بود که «یکی از خبرگزاری ها خبر کنسرت این خواننده را بلافاصله پس از ایام محرم و صفر داده بود.» همین صحبت ها در گفتگوهایی دیگر از مدیر برنامه های عصار تکذیب شده بود. ادامه این روند باعثشد رسانه های بیشتری به این ماجرا بپردازند و در چیزی حدود سه ساعت، علیرضا عصار به خبر اول رسانه های رسمی موسیقی کشور تبدیل شد.

از علیرضا عصار پس از انتشار آلبوم های «محتسب» و «بازی عوض شده» در سال قبل، هیچ گفتگو و خبری در رسانه ها منتشر نشده بود. او در قبال این اتفاقات و نقل قول های ضد و نقیض هم حاضر به گفتگو نشد و همین باعثشد که برای پیگیری صحت و سقم این اخبار سراغ مدیر برنامه های این خواننده برویم.

حبیب صبور در ابتدا حاضر نبود ماجرا را بیش از این کش دهد و به همین دلیل ترجیح داد سکوت اختیار کند ولی با بیشتر شدن ابعاد خبری این ماجرا بالاخره حاضر به گفتگو با «تماشا» شد و گفت: «متاسفانه برخی دوستان روزنامه نگار در انعکاس صحبت های من به صورت سلیقه ای عمل می کنند. حرف من درباره کنسرت های بعدی علیرضا این است تا زمانی که ما به بعضی جمع بندی های کلی نرسیم، قصد برگزاری برنامه زنده را در تهران نداریم. در صورت مشخص شدن و جمع بندی نهایی، تاریخ رسمی برگزاری برنامه عصار را در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد و فعلا هیچ زمانی برای کنسرت این خواننده مشخص نیست.»

حالا باید صبر کنیم و ببینیم در این یکی دو روز، خبر تازه ای در رسانه ها در این باره منتشر خواهد شد یا نه.