به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، اعضای این باند با ربودن ۵ زن در پاکدشت آنها را مورد آزار و اذیت قرار می دادند.

سرکرده این شبکه به نام سیاوش که دیروز به همراه یکی دیگر از اعضای باند به نام محمود در میدان معلم پاکدشت به دار مجازات آویخته شدند در جریان تحقیقات مدعی شده بود در پوشش مسافربر زنان را سوار خودروی خود کرده و با تهدید چاقو آنها را به بیابان های اطراف این شهر کشانده و پس از سرقت پول و طلاهایشان قربانیان خود را مورد تجاوز قرار می دادند.

آنها در آخرین اقدام مجرمانه خود وقتی با مقاومت زن جوان روبرو شدند او را با ضربه های کارد به قتل رساندند.

۴ مرد شیطان صفت در ادامه در شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفتند که سه متهم ردیف اول به اتهام تجاوز به عنف به اعدام در ملاء عام محکوم شدند. اما با توجه به توبه متهم ردیف چهارم قضات دادگاه برای وی از اتهام به تجاوز به عنف تقاضای عفو کرده ولی او را به اتهام قتل عمد به قصاص محکوم کردند.

در ادامه پرونده برای رسیدگی نهایی به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی کشور حکم اعدام سه متهم ردیف اول را تایید کردند.

قضات همچنین با نقص حکم قصاص متهم ردیف چهارم درخواست عفو او را رد کردند. در حالیکه شمارش معکوس برای اعدام سه متهم ردیف اول آغاز شده بود متهم ردیف سوم پرونده در زندان دست به خودکشی زد. دو شیطان صفت دیگر نیز صبح روز جمعه به دار مجازات آویخته شدند.

صبح فردا آخرین عضو این شبکه برای رسیدگی به اتهام قتل عمد در شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی پای میز محاکمه قرار می گیرند