واژگونی اتوبوسی در آزادراه تهران قم

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، رانندگان خودروهایی که مقارن در آزادراه تهران ـ قم شاهد وقوع این حادثه شدید رانندگی بودند بلافاصله به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اطلاع رسانی کردند و در پی آن نیروهای عملیاتی ایستگاه ۵۰ آتشنشانی تهران و نیز آتشنشانی حسنآباد قم روانه محل حادثه در حوالی پل فرودگاه امام شدند.

فرمانده آتش نشانان اعزامی که در محل حادثه حضور داشت، در این مورد گفت: بنا به اظهار شاهدان، در مسیر قم به تهران ناگهان یک دستگاه اتوبوس بین شهری که ۳۰ مسافر داشت به دلیل نامعلومی واژگون شد.

حسن سیفی افزود: در جریان این سانحه رانندگی، یک مرد که مسافر اتوبوس بود با هویت نامشخص در دم جان سپرد و هفت نفر از سرنشینان اتوبوس واژگون شده مجروح شدند.

این فرمانده آتش‌نشانی اظهار داشت: آتش‌نشانان بی درنگ با اجرای عملیات ایمن‌سازی از بروز حادثه و خطر احتمالی جلوگیری کردند و همه مصدومین را به بیرون از اتوبوس انتقال و تحویل عوامل اورژانس دادند تا سریعاً به بیمارستان منتقل شوند.

وی ادامه داد: یکی از مسافران که در میان صندلی‌های اتوبوس گرفتار شده بود و جان باخته بود با تلاش آتش‌نشانان و استفاده از ابزارهای نجات از میان صندلی‌ها خارج و تحویل عوامل انتظامی شد.

فرمانده آتشنشانان اعزامی در پایان با اعلام این که علت وقوع این حادثه مرگبار رانندگی توسط عوامل راهور در حال بررسی است، تصریح کرد: جنازه مرد متوفی برای انجام مراحل قانونی به عوامل انتظامی مستقر در محل حادثه سپرده شد