لعیا زنگنه درنمایشی با موضوع سقط جنین

به گزارش افکارنیوز فرشاد منظوفی در گفتگو با سینما خبر گفت، منظوفی نیا در رابطه با پرداخت کمک هزینه عنوان کرد : به صورت سه قسط به من مبالغی پرداخت شده ولی چون کامل اعلام نکرده اند که مبلغ کمک هزینه چقدر بوده است مشخص نیست به صورت کامل پرداخت شده است یا خیر.

منظوفی نیا در رابطه با نگرش و دیدگاهش به نمایش ها حرفی نزد زیرا که اجرای نمایش ایشان در روز پایانی جشنواره است و طبیعتا مشغول تمرین و ساخت دکور و … بوده اند و نتوانسته اند کارها را ببینند. وی افزود ملاک برای انتخاب بازیگران طبیعتا توانایی بازیگران برای ایفای نقش مورد نظر به لحاظ داشتن فیزیک مناسب، بیان خوب و حس متناسب با نقش بوده است.

منظوفی نیا در پاسخ به بارزترین ویژگی این دوره از جشنواره نظری نداد و آن را به منتقدان و کارشناسان ارجاع داد و خاطر نشان کرد: این جشنواره به هر حال مثل هر جشنواره دیگری نقاط قوت و ضعف خودش را دارد.

فرشاد منظوفی نیا در پایان این گفتگوی اختصاصی برای بهتر برگزار شدن جشنواره عنوان کرد: بهتر است گروه ها در بخش های مختلف جشنواره زودتر از زمان اجرای خود با خبر شوند زیرا این چیزی بود که تا زمان اعلام آرا در روزهای میانی مشخص نبود.
گفتنی است این نمایش در تالار قشقایی در سانسهای ۱۷ و ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۱ بهمن به روی صحنه می رود.