به گزارش افکارنیوز به نقل از عرش نیوز :چندي قبل رهگذران در حال عبور از اتوبان شهيد باقري با شنيدن فريادهاي كمكخواهي دختر جواني كه از داخل يك خودرو پرايد كه كنار اتوبان توقف كرده بود، به كمك وي شتافتند. دختر جوان در حالي كه راننده را به باد كتك گرفته بود، تلاش ميكرد مانع فرار وي شود. همزمان با حضور مردم، گشت پليس نيز از راه رسيد و مرد جوان را بازداشت و همراه شاكي به اداره پليس منتقل كرد.

شهین - ۲۳ ساله به پلیس گفت: من کارمند یک شرکت هستم و محل کارم در مرکز شهر است. لحظاتی پیش بعد از پایان کار کنار خیابان منتظر تاکسی ایستاده بودم که پراید مسافرکشی مقابل من توقف کرد. من مقصدم را گفتم و بعد در صندلی جلو سوار شدم. بعد از طی مسافتی راننده که مرد جوانی بود، تغییر مسیر داد.

ابتدا به او اعتراض کردم و راننده گفت به خاطر ترافیک سنگین تغییر مسیر داده تا زودتر به مقصد برسیم. هنوز مسافت زیادی نرفته بود که ناگهان به داخل اتوبان چمران رفت. من به رفتارهای او مشکوک شدم و از راننده خواستم تا به خیابان اصلی برگردد اما وی تهدید کرد که هیچ حرکتی نکنم.
من تازه متوجه نیت شوم او شدم. از آنجایی که من ورزشکار هستم و دوره‌های متعدد ورزش‌های رزمی را آموزش دیده‌ام، به وی هشدار دادم تا مرا پیاده کند اما مرد شیطان صفت به راه خود ادامه می‌داد تا اینکه من یک فن رزمی روی او اجرا کردم که با ضربه من کنترل ماشین را از دست داد و خودرو با گاردیل تصادف کرد.

وقتی ماشین متوقف شد مرد هوسران قصد فرار داشت اما او را به شدت کتک زدم و از مردم خواستم تا مانع فرار وی شوند.

یکی از رانندگان که شاهد این درگیری بود، در اثبات حرف‌های دختر جوان گفت: من با ماشینم در اتوبان در حال حرکت بودم و پرایدی که یک زن و مرد داخل آن بودند در جلوی من حرکت می‌کرد که متوجه درگیری زن و مرد داخل پراید شدم. ابتدا فکر کردم که دعوای زن و شوهری است اما وقتی ماشین آنها با گاردریل برخورد کرد، من هم در کنار اتوبان برای کمک به آنها ایستادم. من صدای فریادهای کمک‌خواهی دختر جوان را شنیدم که می‌گفت او قصد ربودن وی را داشته است.

متهم نیز در نخستین بازجویی‌ها با توجه به شواهد به آدم‌ربایی اعتراف کرد و گفت: شغل من مسافرکشی است. امروز در خیابان این دختر را برای رساندن به مقصدش سوار کردم.

در بين راه وسوسه شدم تا او را ربوده و به او تعرض كنم اما نميدانستم كه شاكي يك ورزشكار رزمي است و مرا به شدت كتك ميزند. متهم بعد از تشكيل پرونده، در دادسراي جنايي مورد بازجويي قرار گرفت. قاضي پرونده، متهم را براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان مبارزه با آدمربايي اداره آگاهي قرار داد