توضیحات امین زندگانی درباره بازداشتش
افکار -

«امین زندگانی» بازیگر سینما در مورد مشکلات پیش آمده در مورد روادید خود در لبنان، اظهار داشت: به دلیل طولانی شدن مدت فیلمبرداری ما در لبنان برای فیلم «شهابی از جنس نور» بنده مشکل روادید پیدا کردم و مهری که در پاسپورتم خورده بود دچار مشکل بود و به همین خاطر شب اول در بخش حراست فرودگاه و دو شب نیز در بازداشت امن العام لبنان یا بقولی نیروی انتظامی آنجا بودم.


وی افزود: طبعا این مشکلی بود که باید حل می شد و من از این جهت این مدت را در امن العام گذراندم.

وی افزود: بعد از ۷۲ ساعت مشکلم حل شد و ساعت ۸ پنجشنبه با هواپیما قطر به تهران آمدم و ساعت ۴ و نیم صبح در فرودگاه ایران بودم.

زندگانی در مورد تکذیب اخبار فارس توسط برادر خود نیز گفت: من اخبار را خواندم اگر نزدیکان و اطرافیان بنده به نوعی اخبار را تکذیب کردند چون در جریان ماجرا نبودند و البته دوست نداشتند در این مورد شوک مطبوعاتی ایجاد شود و بنده همین جا بگویم که خبر فارس کاملا درست بوده است.

زندگانی در پایان این گفتوگو خاطرنشان کرد: باید از حاج کاظم دارابی که کمک کردند و علیرغم مشغلههای زیادی که داشتند مساعدت کردند تا مشکلاتم حل شود تشکر ویژه کنم چراکه در این مدت با احترام با من رفتار شد و آقای دارابی و آقای قناد زاده و دوستان اجازه ندادند به من بعنوان یک شهروند و هنرمند ایرانی در یک کشور دیگر بی احترامی صورت گیرد.