افکار

- سرهنگ مهدی رضایانی، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت، ضمن اشاره به دستگیری ۲ سارق زورگیر در خیابان خزر تهران، به تشریح جزییات پرونده این متهمان پرداخت.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: " در راستای اجرای تدابیر رییس پلیس تهران بزرگ و درخواست شهروندان در خصوص اجرای طرح امنیت محله محور و پاکسازی مناطق آلوده ماموران زیرمجموعه سرکلانتری یکم روز گذشته نیز همچون دیگر عملیات های اجرایی در طرح امنیت محله محور، اقدام به برخورد با سارقان در محدوده استحفاظی خود کردند.

وی افزود: " این اقدامات ادامه داشت تا اینکه شب گذشته ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش هنگام گشتزنی در خیابان خزر متوجه فریادهای فردی شده و زمانی که به سمت منبع فریادها رفتند متوجه شدند که سه مرد در انتهای این خیابان با هم در حال کشمکش هستند.

سرهنگ رضایانی ادامه داد: " این امر ماموران را بر آن داشت که برای دخالت در موضوع وارد عمل شوند اما زمانی که ماموران به آنها نزدیک شدند دو نفر از طرفین درگیری مرد سوم را رها کرده و از محل گریختند و این در حالی بود که مرد سوم با صورتی زخمی به دنبال آنها می دوید.

وی تصریح کرد: " همزمان، ماموران ۲ مرد فراری را تعقیب و در کسری از ثانیه آنها را بازداشت کرده و به همراه مرد سوم که از اقدام به موقع پلیس تشکر می کرد، به کلانتری ۱۰۱ تجریش منتقل کردند.

سرکلانتر یکم عنوان داشت: " با این ترتیب هر سه نفر به کلانتری منتقل و در بازجویی های انجام شده از دو مرد موتورسوار، هر دو اعتراف کردند که سارق زورگیر بوده و پس از تعقیب شاکی از محل کار به منزلش در خیابان مذکور اقدام به سرقت از وی کرده اند که با رسیدن ماموران موفق نشده اند.

گفتني است، با اعتراف صريح هر متهمان، پرونده تکميل و متهمان با شکايت شاکي به پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند.